Snubbens Place: VM i Fläskläpp...

tisdag, maj 16, 2006

VM i Fläskläpp...

...

Idag måste infödingarna i obygden haft en riktigt riktigt dålig dag, för jag har fått värsta fläskläppen.
Det är sant!
Har värsta hänget!!

Jag har fått bita mig hårtsomfan i läppen flera gånger för att undvika att visa min ilska utåt mot alla sura och dumma kunder.
---
Medans den dumma dumma kunden är kvar i butiken:
*ett leende/flin/botoxsmile STORTSOMFAN*

Preciiihihihiiiiis efter att den dumma dumma kunden har gått:
*(går ned på knäna, knyter nävarna, blundar hårt och låter högt inombords) GGNNNGNGGGGGGGMMMMMMÅÅÅÅÅÅÅhhhhhGGGGGAAAA!!!!!!!*

Tänk dig att behöva gå omkring så en hela jääla dag!?
Känner mig helt slut.

Funderar starkt på att köpa en boxningssäck att ha på baksidan av Tjårren, för att bli av med lite av de aggressioner man bygger upp inom sig.
Eller en fetingtub med lustgas.

Eller både och.


Jag behöver sova.
Nu ska jag äta en glass.

Ciao

//S - Man

7 said...:

Blogger Smiley Comment

Svårt är livet ...
Kram på dig, hoppas det hjälper en smula =)

6:53 em  
Anonymous Anonym Comment

På Supporten där jag jobbar får vi massor med idioter i luren. Det är särskilt en typ av människor som vi är rörande överens om att vi hatar.

Det är de som lyckas krypa under skinnet på en och biter sig fast i nerverna.

Vi vill oxå ha en boxningssäck!!

7:36 em  
Blogger malla Comment

vad gjorde han/hon då??? :D Nyfiken..

Själv hade jag ett pucko som började bråka om att momsen stod utsatt på kvittot - han trodde vi hade lagt på det dubbelt! Har han aldrig sett ett kvitto innan lr undrar man ju. Momsen står väl på de flesta kvitton... Tog en lååång diskussion innan han gav sig...

Och ja, man ler som så man känner sig äckligt trevlig, att de aldrig ser igenom det leendet?

7:48 em  
Blogger Maria Comment

Boxningssäck - har tänkt tanken många gånger. Jobbar också med support och ibland behöver man få ut sina aggressioner över vad andra människor ställer till med som kan ge en massor av jobb i onödan. Tror man skulle må bättre om man fick avreagera sig lite på en säck!

9:03 em  
Blogger Karin Comment

Meh! Haru PMS elle´? ;)

Glass hjälper. I alla lägen. :D

9:23 em  
Anonymous Anonym Comment

Ta tre djupa andetag med tyngden på utandningen.
Tänk sen på vilken djävla tur det är att det bara var en kund och inte någon du behöver leva med!

Funkar inte alltid men ibland i alla fall... :)

Känner mycket väl igen stela-leendet-känslan med efterföljande inombordsvrål.

Kram!

11:26 fm  
Blogger S-Man Comment

Glass hjälpte...

=D

2:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???