Snubbens Place: Sunset...

lördag, maj 06, 2006

Sunset...

...

Efter en dag fylld av sol och värme (äntligen!) belönades invånarnarna i byhålan med en mycket vacker solnedgång som avslut på en fantastisk dag.
Eller "som grädde på moset" som vi i Tjårrebranchen ganska jargong-slarvigt och nästan lite nörd-fnissigt brukar uttrycka oss.

Idag var det en helt fantastiskt vacker solnedgång i byhålan.

Nä. Den här bilden ska bara illustrera hur det såg ut.
Jag hade tyvärr batteritorsk på min digikamera *suck*.



Vem jag kramade om hårtsomfan medans jag tittade på solnedgången?


Hmmmm.....
Jo!
Min plånbok!
Vi har kommit varandra riktigt nära och blivit bästa vänner på senare tid.
Tycker mig se att den dessutom börjat bli lite småmullig!
Inte mig emot. Då finns det ju bara mer att tycka om.

Den senaste "lyxvaran" jag köpte till mig själv var en ny kokplatta.
Nä justdeja... den var ju till Tjårren... den oxå.

Jaja. Ny dag imorgon.
Undrar om det blir en ny, helt fantastisk solnedgång även då?
Det sägs att det ska bli fint väder imorgon oxå.
Måste nog ladda batterierna till min digikamera så att jag är beredd i så fall.

Så --->HÄR<--- låter förresten "Sunset" med Nitin Sawhney. Jag valde att sprida den med hög kvalitet, så den kan ta lite tid att ladda ned, men det är den helt klart värd. Världens koolaste låt! Kramdär i solskenet. Ciao //S - Man

5 said...:

Anonymous Anonym Comment

DARN...jag trodde du skulle säga MUNIN, där ett slag:)

Jag blev så glad när jag efter en sömnlös devilusisk natt, slog igång datorn. För att se att jag har hånglat!! G.Däm första vårhånglet..på fler år *harkel* he he. Det var NAJS :))

Kramashårtsomfantillbaks!

8:20 fm  
Anonymous Anonym Comment

Inget slår sommar å mullig plånka. OK! De e vår, men idag var de tamejfan sommar i Sthlm. Önska de höll i sig till slutet av oktober!

Sen så tycker ja du ska ta ett snack me den dära mulliga plånkan om att köpa något åt dig själv =)

4:45 em  
Anonymous Anonym Comment

Så vackert....
*suckar ljudligt*

Ja.. med en mullig plånbik alltså!!!

6:34 em  
Anonymous Anonym Comment

...Skön ryhyhyhytm!
Lite som en påsättning lixom...ryckig gung!

Yeaaah...Tack!!!

11:32 em  
Blogger S-Man Comment

HAHAHA!
Du e fan inte riktigt klok Yoda!

=D

12:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???