Snubbens Place: Stanley...

måndag, maj 29, 2006

Stanley...

...


Det här är Stanley. Framför sin bostad.

Här är han snesomfan bara för att jag inte orkade jaga honom ytterligare ett varv runt mina engelska vänners enOOrma ägor (värderat till motsvarande 25 millar!).
Därför har han bestämt sig för att blockera vägen för mig, eftersom jag var mer intresserad av att föreviga hans! fantastiska hus.

Stanley är en Grand Danois och trots att han kan se ganska så skräckinjagande ut, så är han värsta kärringen! Och han ÄLSKAR att bli jagad...


Ameh! VOFFSOMFAN!!! Sa jag ju...!?
E'ru dum elle'???

Här började han bli så kaxig att jag bara kände mig tvingad att jaga honom ett varv till. Efter det så var han något nöjdare. Faktiskt.

Han är ett riktigt charmtroll denne Stanley.
Har planerat att träffa både honom och hans husse mycket i sommar.

De är en kvarleva från tiden då jag hade klippkort hos Ryan Air.
Som sagt: Är trött på London, älskar England!

Ciao

//S - Man

8 said...:

Blogger Jubbe Comment

Tänk om inte Ryan Air fanns...då skulle jag känna mig fast i Estocolmo.

Vem fan har lust att betala 5ggr mer för att få rett glas juice och en falsk leende från en stewardess?

8:33 fm  
Blogger Karin Comment

Men shit så vackert! Där bakom finns väl ett stall med fullblodshästar också... *drömmer vidare*

8:41 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jösses, otroligt vackert!

Men jag kan inte sluta upp att skratta åt bilden av dig som jagar en grand danois!

Borde lixom vara tvärtom *lol*

11:53 fm  
Anonymous Anonym Comment

"Den som är trött på London är trött på livet" - var det nån som sa. Samuel nånting tror jag. Samuel Johnson kanske, om det finns nån sån?

Men han kanske hade taskiga referensramar. Han kanske aldrig hade varit utanför London.

12:17 em  
Blogger Vild-hallon Comment

England är ett härligt land... håller med om det. Men England på vintern är ruggigt... kallt och blåsigt ute och ungefär likadant inomhus efterson de inte isolerar sina hus ordentligt.

2:29 em  
Blogger Peppe Comment

Stanley, oh Stanley. Hundar är fina djur. Jag blev också lite sugen på att jaga Stanley runt dina vänners enooorma ägor.

3:36 em  
Blogger Smiley Comment

Håller med Blueberry Tequila: måste vara tvärtom =) Eller gömmer du en monster under ditt sött utseende? :D

Och det regnar i England he-e-ela tiden. Precis som här!

4:12 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Äh skit i england, det är ju spanien man skall bo i, det är vi ju överens om! ;-) eller hur?

Fast det det där huset var ju ganska nice faktiskt!! :-)

9:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???