Snubbens Place: Sömnlös in the Hålan...

onsdag, maj 31, 2006

Sömnlös in the Hålan...

...

Idag får jag tydligen klara mig på endast några få timmars sömn.
Jag tilläts inte spendera någon längre tid i drömmarnas värld eftersom grannarna ovanför mig ska ha barn.

Ja alltså... inte nu, utan om tolv månader kanske.
De håller på att tillverka dem...!

Men jag är inte den som deppar ihop över det.
Näääääääääääääääää.... inte då!
Har massor jag kan sysselsätta mig med såhär på morgonqvisten.
Gillar ju faktiskt tidiga morgonar<------ Gaaaaaaaahahahahahahaha....
  • Kolla Barnprogram på Kanal 5.
  • Kolla Jack Ass på den f.d. musikkanalen MTV.
  • Kolla skruvat vinklade nyheter på FOX News på kanal 8.
  • Stänga av TVn... och putsa på fotbollspjucken (match på torsdag och man har ju faktiskt liiiite image att tänka på...).
  • Ta en Bloggenad och lämna de kommentarer man var för trött för att skriva igår, då hjärnan slutade fungera redan klockan 22:00.
  • Massera fram lite känsel i Bloggarmbågen efter den låhåhåhånga Bloggenaden...
  • Ta en kopp kaffe eller inte ta en kopp kaffe!? Vara vaken fr.o.m. nu eller inte vara vaken fr.o.m. nu?
  • Kolla hur många meter tejp det faktiskt är i en tejprulle. Exakt!
  • Plocka lite med Tjårrens bokföring och kanske redovisa momsen för april månad...
...eller inte...

*Gäsp*

Nu!
Nu blev jag trött igen...

Ciao

S - Man

11 said...:

Blogger Smiley Comment

Stackars Snurre. Nästa gång du får lyssna på deras tillverkning process, skruva på en gullig barnlåt. And make it loud! Hjälp med stämningen, alltså =)

"f.d. musikkanalen MTV" - bra sagt. Gillade den förut ...

8:02 fm  
Blogger Niklas Comment

Helt orelaterat;
Jag var i Borås i helgen. Tjårren åktes förbi men kommer besökas vid ett senare tillfälle.

Sen såg jag att en buffel var lös...så...kan du förklara var du var i lördags mellan 10:00 och 16:00?

8:13 fm  
Anonymous Anonym Comment

Ah, hoppas du lyckades somna om och sover sött i denna stund.

Hade absolut inte tackat nej till att krypa tebax till sängs. Det är så grått å kallt ute, och det regnar.

Värsta mysvädret =)

9:18 fm  
Anonymous Anonym Comment

Hmm... Där jag bor är man bara gravid i nio månader... :P

11:21 fm  
Blogger S-Man Comment

Smiley - Gullig barnlåt - as in med Kvastskaft dunka i taket och be dem knipa igen!? Yupp.

Nicke - Asså.... vahettereeeee.... i lördags? Ptjaaaaa'adu.... Gjorde nog inge särkilt. Jo! Var och vattnade blommorma utanför ICA. De såg lite hängiga ut, Hahahahahaha....

Suss - Det är nio månader här med, men jag räknar kallt med att de här sexgalningarna sääääkerligen kommer att dra ut på det i flera flera månader!

11:31 fm  
Blogger Karin Comment

Nästa gång de sätter igång tar du i från tårna och skriker; YEAH BABY, WHO'S YOUR DADDY??

Sen bloggar du om reaktionen. Ja?

11:58 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Stackare!

3:11 em  
Anonymous Anonym Comment

Lägg ett (snällt) brev i deras inkast och tala om att det är väääldigt lyhört mellan lägenheterna, särkilt på natten när det är alldeles tyst i övrigt...
Eller lev om själv en natt så de hör hur mycket det hörs! ;)

3:57 em  
Blogger Hellfire Comment

Hejje! Tack för lattjo blogg! jag garvar gaddarna ur led!

4:13 em  
Anonymous Anonym Comment

Jack ass rules. Men ännu bättre är wild boyz. Jag dööör av skratt när jag ser det.

11:41 fm  
Blogger Smiley Comment

Har jag missat nåt? Vem är jack ass?

12:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???