Snubbens Place: Rostade hjärtan...

torsdag, maj 18, 2006

Rostade hjärtan...

Yupp! Ett klick på bilden tar dig dit...

...

En brödrost som rostar in hjärtan på frukostbrödet...

AMEH... VAFF!
Det här kan ju inte bli annat än en succé!

Kommer helt klart att investera i ett exemplar till mig själv.
Jahaja... återstår ju bara frukostsällskapet då...

Kramsomfan!

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger Peppe Comment

Definitivt värt att investera i. Brödrostar OCH kärlek alltså.

8:33 fm  
Anonymous Anonym Comment

Naaaaj! Det är ju hur smörigt som helst *fniss*

Jag kan bara tänka mig potentiella snubbens ansiktsuttryck morgonen efter då jag serverar rostat bröd med hjärtan på... kunde luta mig fram å viska: - "Nu är du min".

10:15 fm  
Anonymous Anonym Comment

Oh.. jag vill ha frukost på sängen ... Te , marmelad och rostade bröd med ...Hjärtan..
Vad romantiskt..

4:17 em  
Blogger linda Comment

aaaawww... vad sött =)

får ju värsta habegäret nu ju.

4:17 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Apropå hushållsapparater man inte visste att man behövde... :-D

5:27 em  
Blogger Smiley Comment

mooni: låter lite kannibaliskt :>

9:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???