Snubbens Place: Ny T-Fåne...

måndag, maj 22, 2006

Ny T-Fåne...

...

Yuuuuuhupp!
Nu blev t.o.m. jag lite sugen känner jag...

Har nog hittat den T-Fåne som får ta över
efter min gamla Samsung...

Brukar inte hetsa upp mig i onödan, men 2 mega pixel i kameran
mp3 spelare + att den bäddar sängen och gör frukost åt en...
... då är det dumt att inte byta.

De finns ute i handeln till hösten.

Hmm... två nya nästan identiska Ericssonfånar.
Åhhh! Alla dessa svåra beslut...

Ciao

//S - Man

6 said...:

Anonymous Anonym Comment

samsung blinkar hela tiden.... mycket irriterande... fast den är fin så fin :)

9:52 em  
Blogger S-Man Comment

Mmmm... jättefin. Har faktiskt varit nöjd med den än så länge, även fast den blinkar. Hela tiden.

9:58 em  
Anonymous Anonym Comment

Mmmm. I Like 2. Vill oxå ha! Är lite känslig för SE-telefoner dock... Älskar min samsung. Finns ingen bättr! Försökte ett tag med K608i, men det funkade inte. Jag synkar inte men SE, som sagt.

Får nog suga på karamellen ett tag... ända tiss hösten. ;)

10:23 em  
Anonymous Anonym Comment

Coola mobiler *flås*

Tänker köpa ny mobil, men varje gång jag tycker jag hittat nån så kommer det en ny modell. Gäller att hitta rätt tillfälle å slå till.

9:45 fm  
Blogger Karin Comment

Oh, oh... jag vill ha den som gör frukost och bäddar sängen! Kan den köra en maskin tvätt någon gång ibland också tro?

5:31 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Jag hade tänkt hålla mig utanför diskussionen, men nu är jag här i alla fall.
Jag har en "halvgammal" SonyEricson, som visserligen har kamera, men jag är glad om det går att ringa i den när jag behöver. Idag känns det som om det kvittar med radio, mp3-spelare och hela alltihopa. Men så är jag ju oteknisk också... :-)

9:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???