Snubbens Place: Hjärnknappen...

onsdag, maj 03, 2006

Hjärnknappen...

...

Var alldeles för trött och grinig för att blogga igår så jag gick och la mig.
Tidigtsomfan.
Nu kan jag inte sova bara för att jag ligger och funderar istället!

Ameh VAFF!

Vart sitter knappen man stänger av hjärnan med?

Ciao

//S - Man

10 said...:

Blogger Smiley Comment

Den sitter definitivt nästintill knappen som stänger kärlek när man vill ... =(

8:17 fm  
Blogger S-Man Comment

Hmm... inte undra på att jag inte kunde hitta den då.

=/

9:29 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Tror den sitter i näsan. Ta valfritt pekfinger och peta lite och känns lyckokänslan...

11:17 fm  
Blogger Babushka Comment

Jahaja, jag låg och kräktes vid den tiden... BLÄ!

1:48 em  
Blogger Smiley Comment

Fyfan, Peter!
(men nåt konstruktiv kanske finn där... hmmm... nääjj... bläääää!)

2:08 em  
Blogger Smiley Comment

...finnS dar...

2:09 em  
Blogger Smiley Comment

...finns dÄr...
F*CK!

2:10 em  
Blogger S-Man Comment

Fan Smiley - Där satt den!

=D

6:42 em  
Blogger Smiley Comment

Vad? Hittade du knappen? => sover du just nu?

7:48 em  
Anonymous Anonym Comment

Det finns ingen knapp att stänga av hjärnan med, däremot har alla killar en spak som verkar koppla bort hjärnan så fort den blir aktiverad...
;)
Kram!

1:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???