Snubbens Place: Hettsomfan...

onsdag, maj 10, 2006

Hettsomfan...

...

Det är hett i Tjårren nu.
Hettsomfan!
Alla kylar och frysar kämpar frenetiskt för att behålla kylan, samtidigt som de pumpar ut all överskottsvärme.
Svetten rinner därför, trots att vår megastora AC gör allt för att vinna slaget över den subtropiska hettan.

Märker att värmen redan börjar gå hårt åt Tjårrens marknadschef
(öhhh---> Brossan) och det hade väl ingen av oss räknat med riktigt.

Idag klämde han ur sig detta:
"Fan, det känns inte stabilt att ha min lappe i den datorväskan jag har.
Den e så jääla ful och gayig så jag har lappen i den här plastpåsen istället!"

Sa han glatt och visade leende upp sin lappe liggandes i en ICA kasse...

Ful/gayig lappeväska???

A.M.E.H.!!! VAAAAAAAAAFF!?

Vad är det för FEL på människan?

Det här kommer alltså från samma kille som på fullaste allvar kan stå och servera hamburgare i en ROSA piké tröja!!!
EN ROSA!?!?
Och han gnäller över att hans lappeväska är gayig?

Var tvungen att Googla upp "rosa Piké" och kom fram till att "sommarens färger för killarna är..."
Orkade inte läsa längre än så.
Bara nu inte Tjårrens marknadschef håller på att bli en modeslav oxå!

Men...
Om han en dag kommer till Tjårren i sin "rosa piké" och stOOra solglajjor och säger att han tänkt stort, hollywood, innesomfan!
Då åker han på en fet propp.

Japp.
Så var det med det.

Ciao

//S - Man

5 said...:

Blogger Niklas Comment

Köp en rosa datorväska åt honom!

Som det står "It-Barbie" på.

8:35 fm  
Anonymous Anonym Comment

ASG!
Sätt lite bling bling på ica-kassen :)
Ha en kanon kväll.
Maya

7:27 em  
Anonymous Anonym Comment

Hmmm... om den datorväskan e gayig... undrar då hur en riktig machoväska ser ut?

7:43 em  
Blogger linda Comment

preciiis vad jag också undrade. VART är den väskan gay?

9:35 em  
Blogger Studiomannen Comment

Så ute som jag är nu har jag inte varit på bra länge...

Men det är det jävlar ta mig värt!

bra helg, broder!

6:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???