Snubbens Place: Flirty...?

måndag, maj 08, 2006

Flirty...?

...

Enligt de allra senaste undersökningarna så verkar jag vara en såndär som din mamma alltid brukar varna dig för. Kolla bara här:

Flirting QuizCongratulations, according to our experts, you are :

81% Flirty

Take the Flirting Quiz at Quizopolis.com

Quizopolis


Hittat hos Bluberry Tequila, där man ofta hittar en massa dumt.

Ciao

//S - Man

9 said...:

Blogger KarinC Comment

Du är flörtigare än jag! Jag fick 72%

8:10 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Jag var inget vidare på att flirta... bara 61%. ;.)

8:42 em  
Anonymous Anonym Comment

ehe...
92%
oups, jag som inte trodde att jag var flörtig alls...

9:02 em  
Blogger S-Man Comment

Ameh Lina!!!

;)

9:18 em  
Blogger Smiley Comment

Jag är 81%. Kärringen lever!

6:53 fm  
Anonymous Anonym Comment

Oh, du var riktigt flörtig ju! Men bättre kan du =)

8:33 fm  
Anonymous Anonym Comment

Hmm...jag var 81% jag med...Är det bra eller dåligt? Jag är ju gift...

3:21 em  
Blogger Studiomannen Comment

Tina: same here... ringmärkt med 81%.

Äh, vafan jag ljög inte när jag gjorde testet...

5:28 em  
Blogger Maria Comment

86% och sambo ;)

7:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???