Snubbens Place: Femtio öre....

söndag, maj 21, 2006

Femtio öre....

...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Vad jag är bakis idag!

Eftersom jag inte har något annat för mig än att gå omkring och skräpa, så har jag bestämt mig för att fira "femtioöringens dag" idag.

Det som säljs allra mest idag är dagstidningar och tobak.
De som köper en tidning lämnar oftast fram en tiokrona, och förväntar sig två kronor tillbaka, eller så lämnar de en hel drös med småmynt, oftast mest femtioöringar.

Så därför:
Idag får ALLA som bara köper en tidning femtioöringar tillbaka i växel - ENBART!

Snubben ger igen med samma mynt, lixom!

Ska verkligen bli skönt att rensa kassalådan på de små monstren...

*FLIIIIN*

//S - Man

5 said...:

Blogger Babushka Comment

Å jag var bakis igår...

Idag har jag kurerat min onda fot genom att gå minst hundra mil i solen med Mr Love. Vi lyckdes få fika hos päronen i deras kolonistuga och middag hos A:s moster. Jag tror att vi gick plus på att gå, en massa femtioöringar plus.

;-)

8:34 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Så du hade kul igår då i alla fall...

"Femtioöringens dag" - nytt och spännande grepp inom affärsvärlden, ska nog se till att jag handlar tidningen med rätt växel nästa gång.

8:37 em  
Anonymous Anonym Comment

ha ha haa evil!

tur jag inte handlar dagstidningar då'rå.

9:35 fm  
Blogger S-Man Comment

Blev av med två nävar femtioöringar på bara ett par timmar!
DEN kampanjen är nog värd att upprepa med jämna mellanrum...

=)

9:44 em  
Anonymous Anonym Comment

...Hahaha!

1:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???