Snubbens Place: Ett år!!!

måndag, maj 22, 2006

Ett år!!!

...

Jahapp!
Idag fyller mitt bloggeri 1 ÅR!
Jag har ju flyttat på mig två gånger sedan jag började, därför är det inte min blogg som fyller år utan bara mitt bloggande.

Och det var på msn allting började, en solig dag i maj förra året.
Det var när jag fortfarande bodde i Malmö och var på väg
att flytta till Göteborg:


Klicka på bilden för vidarebefodring...

Sedan dess har ingenting egentligen varit sig likt!

Ciao

//S - Man

12 said...:

Blogger Smiley Comment

Grattis och tack att du (fortfarande!) bloggar.

:D

9:59 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Grattis till ettåringen.. må din blogg ja må den leva! :-)

10:05 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Grattis på 1-årsdagen!

12:32 fm  
Anonymous Anonym Comment

Stort GRATTIS på 1-årsdagen (om än i efterskott).

9:44 fm  
Blogger Babushka Comment

Eeey, coolt. Jag började i augusti tror jag.

10:39 fm  
Blogger Peppe Comment

Grattis S-Man! Om du flyttar en gång till måste du lova att maila och berätta vart. (Och jag vill inte höra ngt i stil med: "jag kan avslöja det för dej, men isf måste jag döda dej...")

1:07 em  
Anonymous Anonym Comment

Grattissomfan!

8:36 em  
Anonymous Anonym Comment

De va ju f** va alla fyller till höger
å vänster...e de nån komplott eller?
Ja GRATTIS då,då... =)

Tjingeling...

1:48 em  
Blogger S-Man Comment

Peppe - jag kan avslöja det för dig, men isf måste jag komma och röva bort dig..."

=D

11:13 fm  
Blogger linda Comment

".. med en eeenkel tullipan..."

grattis! (i efterskott)

=)

6:37 em  
Anonymous Anonym Comment

...och vilket år sen!! :)
Undrar hur mångas vardag du har gjort trevligare i ett helt år?
Min i alla fall!! :)
Kram!!

8:03 em  
Blogger S-Man Comment

Aaaaaaaaaaaww!
Kramsomfan på er...

=D

12:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???