Snubbens Place: Effektivsomfan...

söndag, maj 07, 2006

Effektivsomfan...

...

Var faktiskt på god väg att köra förbi Drive by'en på McDonald's för att fira dagens framgångar i Tjårren. Tillfredställelsen av att veta att någon annan fått stå och slava vid stekbordet fick mig att inte tänka klart för någon minut.

Det var när jag stod och skulle beställa en massa onödigt som jag kom på att jag faktiskt hade färsk Tortelloni, (Pasta fylld med ost och spenat) grönsaker och Créme Fraiche-Franska örter hemma i kylskåpet - som, utan att överdriva, annars brukar se ut så här:


Kom just på att jag glömt bort att äta någonting alls idag!
Ja... *harkel* förrutom att jag bara kände mig tvingad att "provsmaka" alla roliga<---HAHAHA! kulglass-sorter, såklart.
Måste ju veta hur de smakar, annars vet jag ju inte vad jag kan rekommendera!

Se där: ännu ett riktigt skitjobb som jag underkastar mig.
Fa-an vad professionell jag är!

Nåja...
Har alltså tryckt i mig både frukost, lunch och middag - på en å samma gång.

Snacka om att vara effektivsomfan!

Ciao

//S - Man

4 said...:

Anonymous Anonym Comment

Mao...smakat av hela sortimentet...läst alla blaskor...sett alla filmer(hrm...även...ja du vet?=))...för att inte tala om host,host...m.m. osv...ja "annars vet jag ju inte vad du ska rekommendera..." ;-D
*Fnihihiss*

Ha en bra vecka.../~CY

11:24 em  
Blogger S-Man Comment

Fattar vad du menar...
Sorry att göra dig besviken Yoda, men Tjårren är familjevänlig till 100%.
ALLA ska kunna komma in här utan att få en tutte i ögat, D.v.s. det finns inte en endaste liten gnutta till nakenhet någonstans. Varken bland tidningar eller videofilmer.

Känns inte som att jag behöver det lixom.

Vi lägger ner all vår energi på att ha roligare glass och god mat, som serveras med ett leende, istället!

=D

1:18 fm  
Anonymous Anonym Comment

...och det ska ni ha århundradets största kram för!!
Vi som vill slippa det är sååå glada att komma in någon stans där det är tutt- och fitt-fritt på hyllorna!
Må fler följa ert enastående exempel!

8:57 em  
Blogger Niklas Comment

Tutte i ögat...hatar när det händer

8:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???