Snubbens Place: Dagens i-landsöverraskning...

torsdag, maj 18, 2006

Dagens i-landsöverraskning...

...

Kooltsomfan!
Gjorde precis en kanalsökning på TV'n bara för att... skulle kolla en grej bara.

Ok, jag erkänner:
Jag ville få in den nya, grabbiga kanal 6, som ska vara sprängfylld med sport och annan viktig information...

Visst hittade jag den!
Och femton andra kanaler jag inte hade en jääla aning om ens fanns!
Så nu har jag ett gäng filmkanaler, sportkanaler, animal planet, franska, tyska, Euro News, CNBC, National Geografic, o.s.v...
Har inte hunnit bläddra igenom alla än.

Nu har jag så många kanaler att jag inte vet vilken jag ska titta på.
Ska man behöva ligga sömnlös över det nu oxå...

Stressigt!

Ciao

//S - man

9 said...:

Anonymous Anonym Comment

Oj. Stackars dig. Själv sitter man här o har 1:an, 2:an och 4:an. Så klaga inte, snälla. Jag tycker det är mer synd om mig... :)

9:55 em  
Blogger Smiley Comment

Det känns som om du tog min oskuld, Snurre ...

Menar länken till höger :D
Du är min första :D

10:02 em  
Blogger S-Man Comment

Janet - Bara 1:an, 2:an och 4:an?
Då har du ju en massa tid över för annat juh! =)

Smiley - Inte illa! Du har funktionen "Comment Moderation" på. Stäng av den (disable) så kan man lämna kommentarer hos dig oxå. =D

10:16 em  
Blogger Smiley Comment

Tack, Snurre, det visste jag inte!

10:19 em  
Blogger Smiley Comment

Nu får du prova :D

Hinner inte dock skriva nåt idag att kommentera på :)

10:23 em  
Blogger Smiley Comment

Vet någon varför jag kan inte nå någon på spaces.msn.com ? T.ex. från länkar till höger =)

10:52 em  
Blogger S-Man Comment

Det sura med MSN är att man själv måste vara inloggad eller ha ett s.k. MSN passport.
Ett jääla jidder är vad det är.
Det är ännu värre när msn känner för att jävlas ordentligt, vilket det gör med jämna mellanrum.

Ibland GÅR DET bara inte att lämna kommentarer där...

Skum tjänst.

=/

11:16 em  
Anonymous Anonym Comment

Ha ha haa va häftigt!

Tänker åsså prova med kanalsökning, tänk om...

2:57 em  
Blogger Smiley Comment

Det är rätt konstigt, jag kan inte gå in på MSN sidor alls. Jag vet att jag kunde förut. Jag hittade dig Snurre via någon från MSN, och sen kunde jag gå till dig, Blueberrytequila (tror att jag har varit hos dig), och Crazy Yoda. Nu kan jag inte gå där och läsa. Alla, kom till blogspot! =)

11:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???