Snubbens Place: Bromsa in i ett träd?

lördag, maj 27, 2006

Bromsa in i ett träd?

...

Idag har jag varit i den stora staden och köpt bromsbelägg till min bil.
Jag var på Biltema på Hajsing Island (Hisingen) och det varuhuset var t.o.m. större än två Ikeavaruhus tillsammans!
Tjenarehej - stortsomfan lixom och shit vad vilse jag gick!
Höll på att inte hitta till kassorna ens...

Förrutom det har jag inte gjort ett jääla dugg idag.
Jooo... då jag brände hem i makliga 140 km/h, undrande jag om det skulle göra ont om man körde in i ett träd i den farten.
Det gör det nog. Inte.
För man blir nog kåda, snabbare än man hinner säga kotte.


Brumm Brumm Öööööörn.... öööööörnnn...

Nä nu känner jag på mig att Hollywood ringer när som helst faktiskt.
De vill bergis göra en film om min fantastiskt intressanta och innehållsrika vardag.
Vem som spelar huvudrollen i filmen om min fanstastiska vardag?

Bruce Willis.
Koolsomfan.

Ciao

//S - Man

13 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

De kan få köpa manuset till mitt liv också... två för priset av ett kanske.
Min otroligt innehållsrika lördag var också fantastisk...t långtråkig.

12:12 fm  
Blogger Jubbe Comment

Bromsklossar...det e väl onödigt. Don't drive faster than your guardian angel fly ... e det enda som krävs.

//J, som FAKTISKT har gått vilse på Biltema en gång i tiden.

9:36 fm  
Anonymous Anonym Comment

Bruce Willis... sluurp!! :)
Börja med att skriva en bok om ditt liv så är du ett steg på väg mot filmen!

Och sluta tänka tanken att prova ramma ett träd! Det smäller tillräckligt om man krockar i 30 km/h! (jag blev påkörd av en halvblind gammal tant som inte visste vad en stopp-skylt betyder...)
Det blir så trist att läsa en kådas blogg...

9:51 fm  
Blogger K. Comment

jag skulle kunna gå vilse där. Har en kompis som har gått vilse på Ica. Hur stort är de då? Inge Maxi utan supermarket.

Jag tror Bruce Skulle passa.. Haha

11:23 fm  
Blogger Karin Comment

Biltema är ett otäckt ställe! Jätteläskigt. Och så luktar det konstigt...

12:31 em  
Blogger Smiley Comment

Ingen bloggdöden Snurre, var så snäll :)

Och goda människor, det finns skyltar med numrering och informationspelarna i Biltema! Man kan inte gå vilse där! :D Bara om man nu vill det ... i ett gott sällskap t.ex. :)

12:35 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jag värvar Dennis Leary att spela mig. Han är ofta arg och har betalt för att underhålla.

Idag är jag inte arg alls. Bara osannolikt trött efter gårdagsgig inkl kröka till den glade DJ:n och idag ett infernofirande med mina högljudda släktingar.

5:05 em  
Blogger K. Comment

Jag som skulle sluta kommentera.

Fan.

9:57 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

usch säg inte så där... såg idag en jätte läskig olycka vid globen... en bil hade troligen kört in i ett fundament och voltat..såg inte bra ut om man säger så...

Kör försiktigt!!

10:48 em  
Anonymous Anonym Comment

Det är nog bäst att du skaffar en sån här:
http://www.adteknik.se/swedish/gps.htm
Hjälper inte mot träd, men annars är den bra. Har beställt en själv. Just in case...

1:31 em  
Blogger Annika Comment

:-)
Jag var också på Biltema i lördags och köpte bromsar. Till cykeln.
Billigt som f-n.

Annika

2:02 em  
Blogger Andreas Comment

Asså, vadå, bara 140?

10:18 fm  
Blogger S-Man Comment

Andreas - Ja, kände för att uppleva lite av vår natur, kände inte att jag hade särskilt bråttom faktiskt...

9:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???