Snubbens Place: Boot camp....

lördag, maj 20, 2006

Boot camp....

...

Det är dags för det allra första "träningslägret" med Unreal Madrid.
Vi har match nu på måndag och känner att vi måste snacka ihop oss lite grann.

Tanken är att vi ska träffas hemma hos >Glidaren<, som även fungerar som någon slags lagledare för Unreal Madrid, där de ska spela på hästar och samtidigt kolla på TV4-travet.

Eh...
Inte riktigt min tepåse!
Är inte jag sådär värst förtjust i vare sig fotboll (shhh... säg inget!) eller trav utan väljer nog att kolla in sveriges match mot Kanada i Hockey VM istället.
Föredrar lite mera action än några kusar som springer
ett par varv runt en bana...

Tanken är att vi senare ska mötas nere på byn och rosa den lokala saloonen med vår närvaro. Det återstår väl att se om man kommer ihåg något av kvällens "taktikgenomgång", då killarna inte är kända för att spotta i glaset precis!

När de ståendes på bardisken vrålar för fulla halsar:
"ÖööÖööhööööö Living on a prayer!!!"
Då vet man vad klockan är slagen ---> hemgång.

Äh... om Sverige förnedrar Kanada och man får i mig lite sprrrrit så skiter jag nog i vilket jag med.

ÖööÖööhööööö Living on a prayer!!!

Ciao

//S - Man

1 said...:

Blogger Munin Vargatik Comment

Allt har sin tid, jajamän! Den dära bildibildibild var verkligen häftig! Schysst gjort...

Vårkramas extra hårt, för det är jädrans snålvindar här *hutter*

7:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???