Snubbens Place: 8790315...

fredag, maj 19, 2006

8790315...

...

HAHAHAHA!
Ja jäälar serru. Inte klokt det här...

Om man distraherar en redan gravt disträ Snubbe med doften av Patchuli och ett intressant ansikte, vad får man då?

Jo, man får det allra största felslaget i Tjårrens historia!
8790315 :- lyder härmed det nya felslagsrekordet på.
Det kan ju inte vara kronor det här utan det måste vara Pesetas eller Lire!?

Och som vanligt har jag ihihihihingen aaaaning om
vad som skulle stämplas in.

*fläktar med ena handen framför ansiktet*
Uj uj uj...

Nu måste jag ha glass!

Ciao

//S - Man

8 said...:

Anonymous Anonym Comment

Hihihi! Har våren kommit ända till snubben?

7:10 em  
Anonymous Anonym Comment

Haha. Klant! Du måste titta på vad du håller på med, o inte på de snygga tjejerna, du ser ju hur det slutar då! :)

10:21 em  
Blogger Smiley Comment

Vad gör du med den andra handen, Snurre? :>

Janet: Nej, tjejerna är bättre!

Snurre, titta på tjejer! Sådant lite dimmig blick ... och de är dina! Kanske inte direkt frukostsällskap, men vem vet ... :)

12:54 fm  
Blogger KarinC Comment

Hehehe...! =D
Men Snudden då....

10:57 fm  
Blogger S-Man Comment

Nääääääää! Kollar inte alls på några tjejer...
*tittar upp i taket med en oskyldig blick*

=)

11:35 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Så lätt att distrahera... :-D

1:39 em  
Blogger S-Man Comment

Mmmm... åsså e jag grymt kittlig oxå, men det tänker jag hålla för mig sjä...

*Fan*

1:56 em  
Blogger Unknown Comment

Okej! Du överträffar alla felslag jag kommit i närheten av under min tid som sommarkassörska på ICA.

Fördelen med SÅ stora felslag är i alla fall att de är svåra att missa.

:-)

5:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???