Snubbens Place: Word Ver...

tisdag, april 25, 2006

Word Ver...

...

Eftersom några bekväma själar *Host... fan vad... hoohohost.. lata ni... hOOst.. är...HOOST!!! KEI, Em & Nini... Host* tycker att det tar emot med Word Verification, tänker jag testa att köra utan ett tag.
Det är med andra ord fritt fram att, som spammare, skicka en massa spam som svar på mina inlägg.

Nu återstår bara att se om det går att urskilja en spam-kommentar från en vanlig kommentar! Det finns ju några riktiga lustigkurrar därute, menar jag...

Min uppdaterade sida (Snubben-Koolsomfan 2.0) är nu även kompatibel med Internet Explorer, Safari o.s.v, eftersom det fortfarande finns de som inte förstått det förträffliga med Mozilla Firefox!?!?

Kan även rekommendera deras e-mail klient - Mozilla Thunderbird.
Har aldrig varit med om en e-mail klient som så effektivt filtrerar bort spam som den!

Mozilla Thunderbird - Reclaim Your Inbox...


Ciao

//S - Man

2 said...:

Anonymous Anonym Comment

Spam-svar, spam-svar, spam-svar, spam-svar
=)

Mozarella...?
Jag trodde det var nån ost ;)

10:01 em  
Blogger Peppe Comment

Nice and easy. Jag hejar också på borttagen Word Verification.

10:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???