Snubbens Place: What Age Do You Act?

lördag, april 15, 2006

What Age Do You Act?

...

Trodde mer att jag skulle vara som 25-30 år, men närå...

You are 19 years old
You Are 19 Years Old

Under 12: You are a kid at heart. You still have an optimistic life view - and you look at the world with awe.

13-19: You are a teenager at heart. You question authority and are still trying to find your place in this world.

20-29: You are a twentysomething at heart. You feel excited about what's to come... love, work, and new experiences.

30-39: You are a thirtysomething at heart. You've had a taste of success and true love, but you want more!

40+: You are a mature adult. You've been through most of the ups and downs of life already. Now you get to sit back and relax.


Hittad hos Blueberry Tequila
(där man ofta hittar en massa galenskaper...)

//S - Man

12 said...:

Anonymous Anonym Comment

Vilken ålder var du då?
/vild-hallon

7:09 fm  
Blogger S-Man Comment

Jag var 19.
En del av koden föll visst bort...

9:45 fm  
Blogger ajja Comment

Varför e ja inte förvånad för? :)

12:05 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jag blev 27 när jag testade den här tidigare, men sket i att publicera den. 19 är ett mycket roligare resultat tycker jag!

:-D

12:30 em  
Blogger KarinC Comment

Jag blev 24 år, in my heart. Och jag känner mig faktiskt mer som 24 är som... ? ;)

12:53 em  
Anonymous Anonym Comment

26. Kusligt nära verkligheten. Bara ett ifrån. Men jag blir ofta tagen för att vara under 20 när jag är ute... =(
Leg.-koll på systemet och så.

1:39 em  
Anonymous Anonym Comment

Lilla lammköttet slog mitt testresultat!

JAG e iaf gammal nog å shoppa på Bolaget *moahahaa*

2:16 em  
Anonymous Anonym Comment

Skönt att det är fler som lever i förnekelse, jag lyckades få 22 :D

5:10 em  
Blogger S-Man Comment

Min något pubertala humor har härmed fått sin förklaring =))

6:19 em  
Blogger PGW Comment

Du är ung och fräsch alltså ;-)

5:18 em  
Blogger S-Man Comment

Ja VAFF!
Jag borde vara rena klippet!

=)

6:51 em  
Blogger Babushka Comment

Jag blev 27. Känns grymt bra, jag är tydligen helt synkad med mig själv. Två års diff... soft.

9:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???