Snubbens Place: VF i final...

torsdag, april 06, 2006

VF i final...

...



Yes!

Laget jag lärde mig att älska under de tuffa åren på 90-talet, då de var ett s.k. "lindansargäng" och inte hade ordning på vare sig ekonomi eller lagdelar, är i final för andra året i rad!

HURRASOMFAN!!!
Känner mig faktiskt gladsomfan idag!

Riktigt glad.

Åsså är jag 08 åsså.

Känner mig inte ett dugg dum.
Faktiskt.

Det lag jag håller på har ingenting med geografi att göra.
Faktiskt.

Nämen, det känns ju viktigt att ta upp det här.
Yuppeliyupp!
Så viktigt å riktigt känns det faktist!
Känner att det verkligen borde engagera MÅNGA.
Jättejättemånga.

Verkligen.


VISST.

BRA!
Men då kör vi...


//S - Man

1 said...:

Blogger S-Man Comment

*Huura hurra*
Eh...

12:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???