Snubbens Place: Var är jag...?

måndag, april 24, 2006

Var är jag...?

...

Det här med att stiga upp klockan 06:45 på morgonen handlar i mitt fall mer om omställning än om inställning.

Efter 25år som hårt arbetande DJ, då med arbetstider mellan 22:00 - 05:00, är det inte korsord som är det första jag löser när jag stiger upp klockan tidigtsomfan.

Försöker mer få ordning på VAFF! i hell jag är någonstans på världskartan!

Ciao

//Szzzzzzz - Man

15 said...:

Blogger Smiley Comment

Föreställ sig att jag måste vakna 5:00 varje morgon :( bara p.g.a. Stockholmsförsöket.

7:41 em  
Anonymous Anonym Comment

löser du korsord annars då...? ;)
Kram!

8:20 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

hmm.. stiger helst inte upp tidigt heller....och vill helst inte bli tilltalad innan jag fått i mig min första Latte mugg!!

10:00 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Usch och fy för att gå upp tidigt på morgonen. Själv är jag knappt kontaktbar före 8:00.

11:08 em  
Blogger Andreas Comment

Klockan är snart tio och jag har långtifrån vaknat än...

9:54 fm  
Blogger K E I Comment

slöfockar! det ni behöver är antingen ett barn eller en hundvalp... jag har båda och är nu komplett med funktionen; somna på en sekund, vakna på en sekund. var som helst. jag kan stå och sova ;)

men du sprätt, allvarligt. det tar sin tid att återgå till daglivet efter att ha levt nattliv ett tag. kräv förståelse, kaffe på sängen (marknadsavdelningen, hör upp!) och relevant forskning på området ögonabums.

puss

ps: mitt wordver: skit

11:05 fm  
Blogger Smiley Comment

Andreas: You lucky bastard!

11:06 fm  
Blogger Andreas Comment

Jag förstår inte? Lycklig?

Jag går upp lika tidigt som vanligt, det betyder inte på något sätt att jag är vaken. Det dröjer till typ efter lunch...

Jag sitter på jobbet som en zombie, typ.

11:20 fm  
Blogger Smiley Comment

Andreas: Oj, jag missförstod dig! Tänkte du har just gått upp =)

Sitter som zombie själv, har möte efter möte, men det hjälper inte. Tog nu en STOR kopp av STARK kaffe, ska se om det förbättrar livet =)

12:12 em  
Anonymous Anonym Comment

aaaah ha ha haa 6:45!? e ju värsta sovmorrn ju!

prova 5:20 som en annan hasar sig upp på... sen värre e när man på fullaste allvar inte vet vart man e nånstans *heh*

1:27 em  
Blogger Peppe Comment

Ingenting gott kan hända före kl 08.00 (09.00 på vintern då det är mörkt ute).

2:17 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jag jobbar ju som DJ och det händer att jag måste vända fortsomfan på dygnet eftersom jag tar andra jobb också ibland...

Jag har varit en hyfsad morgonmänniska, men nu vete fan...

3:29 em  
Blogger S-Man Comment

Nä precis, Peter. Och det blir ju inte lättare precis, att komma upp tidigtsomfan när man som vi preciiiis har passerat 27år heller...

=)

I övrigt vill jag bara påpeka:
Att lämna sängen före klockan 06:00 är inte att stiga upp, det kallas för att GÅ I SÖMNEN!

Så. Då var det sagt.

=D

3:40 em  
Anonymous Anonym Comment

Får ångest av att jag blivit morgonpigg! Är det inte bara gamlingar som är morgonpigga? Ja, typ såna som mig...? Eeeeh...

4:45 em  
Anonymous Anonym Comment

Ska jag skicka en altas??

6:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???