Snubbens Place: Vaccin mot allergier...

fredag, april 21, 2006

Vaccin mot allergier...

...

Dagens stOOra nyhet måste ju vara den att det snart finns ett vaccin mot allehanda allergier som så många lider av.
Det är dessutom påkommet av svenska forskare!

Förlåt om jag uttrycker mig lite slarvigt men;

FY FA-AN VAD GÔTT!!!

Snart finns det lindring och bot för den enda allergi jag lider av - den mot idioter eller idiot-allergi.
Blir våldsamt spyfärdig så fort jag ser, träffar på, lyssnar på eller läser om idioter.

Snart kan jag alltså äntligen andas ut...


Ciao

//S - Man

13 said...:

Blogger Smiley Comment

Hur definierar du en idiot? Vem brukar du kalla för idiot?

Det är jag som lämnade dendrofil-påskkärringen länk för några dagar sedan. Fick en identitet nu, fast den inte skiljer sig från "anonym" så mycket :)

11:49 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Tack! ;-)

7:56 fm  
Blogger PGW Comment

Kan jag vaccinera mig mot galen sosse-politik snart då alltså? Det skulle kännas bra! :-)

11:05 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag skulle vilja ha ett vaccin mot kärlekssjukan... Kan du fixa ett sånt? ;)
//Janet

4:14 em  
Blogger Smiley Comment

Det vill jag också ha. Jag har bara inte råd att vara "sjukskriven" hela tiden.

10:14 em  
Anonymous Anonym Comment

Bra. Du ser S. Nu är vi två som vill ha ett sånt vaccin, så fixa! Vi mår crap. ;)

12:07 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

8:44 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Du har hottat upp sidan med ett snyggt självporträtt ser jag. :-D

8:47 fm  
Blogger Unknown Comment

Eh, din blogg verkar ha blivit allergisk mot något? Morötter? Hos mig har alla å, ä och ö ersatts av mysko tecken när jag kollar på din blogg. Dock inte här bland kommentarerna.

9:30 fm  
Blogger S-Man Comment

Åsa - Jag tror att det är din Safari 2.0 - browser som ställer till det.
Kör med Firefox istället. Den klart bästa there is!

=)

12:17 em  
Blogger S-Man Comment

Janet å Smiley - Ställ er i kö. Efter mig.

5:45 em  
Blogger Unknown Comment

Jaha, det funkar i Firefox. Men varför blev det knas helt plötsligt i Safari???

7:08 em  
Blogger Studiomannen Comment

Idioter ja. Brukar försöka att sikta på dem med bil.

7:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???