Snubbens Place: Scrollerier...

tisdag, april 04, 2006

Scrollerier...

...

I scrollmeter räknat så var nog mitt förra inlägg det allra allra längsta inlägget hittills som jag klämt ur mig tror jag.

Uj uj uj vad man får scrolla.
Inte klokt.
Ganska så jättemycket faktiskt!


Så...
Ha en finelifinfin dag du med =)

Ciao

//S - Man

6 said...:

Anonymous Anonym Comment

Håller med om hela ditt förra inlägg, men min laptop la ju bara av, helt plötsligt och utan någon som helst förvarning. Men jag får tillbaka den i morgon och lyckas jag bara få tillbaka allt i den så...
/Vild-hallon

8:41 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

Du kanske kan köpa en större skärm så slipper du scrolla haha... :-)

5:26 em  
Anonymous Anonym Comment

Ja där ser man. Vissa får diska för hand men har en dator som funkar utmärkt, o andra har diskmaskin o får skit av datorn istället. Srattar bäst som skrattar sist? :) Nä jag vet hur det känns, hatar när datorn bråkar. Mycke möjligt att det kanske blir utgång på fredagen om två veckor. Jobbar dock lördagen. Vad tänkte du på? :)
Kram. //Janet

6:53 em  
Anonymous Anonym Comment

Scrollning övar upp fingerfärdigheten! :)
hehe
/Lina

8:07 em  
Blogger ajja Comment

(trippar in trött) jag orkade inte ens med förra inlägget :) SÅ LÅNGT varejuuh.

8:37 em  
Blogger Babushka Comment

Å det där var ditt viktigaste och mest talande inlägg någonsin...
Pffffaaahahahahahaaaaaaa...

1:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???