Snubbens Place: The Roligare Glass Campaign...

fredag, april 28, 2006

The Roligare Glass Campaign...

...

Jahapp eller Joråmensåatt'e.
Såhär blev det:


Här vill vi på ett enkelt och pedagogiskt sätt visa de omedelbara effekterna av vår Kulglass. Vår glass inte bara ÄR roligare, man BLIR roligare av den oxå! Eftersom skyltarna är vid en väg, tror vi på att använda oss av enkla symboler på den första skylten.
Lovely!

Jahaja! Vid det här laget tror vi att vi har fångat allas uppmärksamhet. Här går vi in mer på djupet, direkt på kärnfrågan lixom.
Det känns verkligen som att budskapet går fram på ett enkelt sätt.
"Enkelhet" är nog ledordet i den här kampanjen förresten.
Vajjert!

Ja just det ja... den här ja.
HAHAHAHAHA!
Den höll jag på att glömma bort...
Om inte annat så var det full fräs på glassförsäljningen idag.

Finfint!
Då säger vi så.

Ciao

//S - Man

10 said...:

Blogger Munin Vargatik Comment

Jag tror att jag skiter i Abba och tar min Fjällräven, dunjacka och klackpjuck..drar ner till Er och köper rolig glass istället he he he!

Gladar skyltar får man då leta efter om inte annat :) Och fiina...kan man ens låta bli att köpa kulglass i Tjårren??

Kraaam

12:40 fm  
Anonymous Anonym Comment

Men kolglass låter ju inte så där supersmaskigt direkt... ;)

11:09 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

Jag kommer.... skulle behöva lite kul-glass just nu! ;-)

12:32 em  
Anonymous Anonym Comment

Roligare med kulglass!
Du är för kul du!
=)

3:37 em  
Anonymous Anonym Comment

Shit? Hahaha! Såg dig nog... ;)

9:34 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Vad är årets nyheter på glassfronten då? Jag är lite dåligt "up to date" med just det. Jag brukar hålla mig till mina favoriter, satsar på säkra kort.

10:59 em  
Blogger S-Man Comment

Well, ett par stycken nya Magnum (Yummy!) och Ahlgrens Bilar bland annat.
Ahlgrens bilar smakar som fryst socker - huvva.....!

11:14 em  
Blogger linda Comment

mm.. nya magnum med vit choklad och jordgubb.. rekommenderas varmt :)

11:40 em  
Blogger Smiley Comment

Linda: rekommenderas KALLT då!
=)

12:23 fm  
Blogger linda Comment

ahhh.... okdå. =)

9:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???