Snubbens Place: Problem elle'?

lördag, april 08, 2006

Problem elle'?

...

Idag höll jag på att öppna Tjårren en timme för tidigt igen.
Tjårren öppnar elva idag (tio på vardagar) och jag glömde ställa om väckarklockan innan jag somnade igår.

Fattar inte vad det är med mig!?
Har aldrig haft svårt att passa tiden förrut så varför börjar jag slarva med det nu för?
Men i mitt fall är det tvärtom; jag är för tidig, inte för sen.

Ameh VAFF!
Börjar jag bli gammal å gaggig?
Behöver jag slänga bort mitt gamla och skaffa mig ett nytt liv?
Är det ahahalldeles för lite sprrrrit, kvinnor och sång?

Möjligt.

Bränner över till Götet efter klockan åtta ikväll, då jag stängt Tjårren, för att försöka råda bot på mina problem.
Det kan nog tänkas bli en liten sprrrritrunda på Avenyn.

Får se om det hjälper.

Ciao

//S - Man

2 said...:

Blogger Babushka Comment

Det hjälper antagligen. Jag kände mig rätt gammal när jag drack två glas vin igår och sedan somnade i soffan...låt vara att klockan var 1 men ändå...

Min pappa glömde bort sin syrras födelsedag som är idag. Jag var vänlig nog att inkludera honom och mamma i mitt blommogram till henne. När jag skickade bekräftelsen till honom så svarade han:

Jag vet inte hur jag kunde glömma, det är väl åldern. Kan du få pengarna på torsdag?

Mitt svar var: Japp, du är gammal som gatan och mossig som en gråsten och pengarna kan jag få på torsdag, det är bara för mig att leva på vatten och bröd tills dess...

Jag fick inget svar på det ;-)

4:03 em  
Anonymous Anonym Comment

Hm, jag tror du behöver en ordentlig semester jag!
En sväng på Avenyn räcker nog inte, tyvärr.
Fast, jo, den kanske kan få dig att öppna lite senare i alla fall.
=)

8:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???