Snubbens Place: Näpp!

söndag, april 09, 2006

Näpp!

...

Eftersom jag a.l.d.r.i.g. nåååågonsin fyllebloggar.....

*Host...bullshit...Host*

... så tänker jag inte göra det nu heller.


Här är jag med stOOra solglajjor
(kooltsomfan + inne + hettsomfan)
och munkavle, eftersom jag inte tänker
säga ett endaste smack mer. Näppknäpp!


*flin*

Ciao

//S - Man

8 said...:

Anonymous Anonym Comment

OK, men Snurre, tystnad kan ju också tala...! Nej, jag hade ingen aaaning om att du flyttat! Men nu vet jag! Som sagt, jag har mycket att ta igen! Kram!

8:35 fm  
Blogger ajja Comment

Så jälla snygg du är. så ja dör ta mig faan! Vi borde få in dig på nån tävling sweety!! To die for.

/Hälsningar Bakistrasan som N ä s t a n fyllebloggade för första ggn i natt.

11:58 fm  
Anonymous Anonym Comment

Errhh... snygg skjorta *s*

7:43 em  
Anonymous Anonym Comment

Snyyygt!!
Hoppas du hade trevligt och rådde bot på dina itds-bekymmer.
"S" som i S-nyggo då eller!?!
=)

9:12 em  
Blogger Studiomannen Comment

Om jag inte måste samåka tänkte jag leta upp tjårren imorgon måndag. Rapport kommer. Jag ska till regnets rike, skyfallets centrum och nederbördens Mekka BORÅS för fotbollsjobb!

1:00 fm  
Blogger S-Man Comment

Skicka ett email till mig så får du adressen i retur. Jag är där från kl. 15:00

//S

1:16 fm  
Blogger S-Man Comment

S .... Som i Snyggsomfan!

Hejja hejja Hollywood!!!


=)

1:17 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Samåkning blidde det.

Mailar iaf.

1:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???