Snubbens Place: Nini...

fredag, april 07, 2006

Nini...

...

Vet inte varför men den här bilden får mig att tänka på Nini.

Om man klickar på bilden så blir den större och tydligare...

Otroligt!

Kan inte fatta varför...

(Är det lajjo på det nya jobbet fresten?)

//S - Man

4 said...:

Blogger Babushka Comment

Vadå? Vi har det asroligt. lunchar nästan varje dag, springer till sleven och köper godis, dricker latte på Sosta (okej vi SKA dricka latte ps Sosta), snackar skit om alla puckon och har sällskap på t-banan.

Bara strålande alltså.

Dessutom är det som Victoria gör väldigt, väldigt uppmärksammat och jag tror att det är rätt roligt.
=)

12:56 em  
Blogger Andreas Comment

Särskilt minen är väldigt lik... =D

3:51 em  
Blogger Nini Comment

Andreas & Snurre nu förstår jag inte ALLS hur ni menar!!
Jag ser aldrig så där mesig ut alls! Jag hade sett mkt stoltare ut =)

Det är superkul!! Allt det där som Emma sa, fast med ännu mer godis =D

4:23 em  
Blogger S-Man Comment

=D

6:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???