Snubbens Place: Naket...

söndag, april 30, 2006

Naket...

...

Får en hel jääla del emails (tack alla fans därute... verkligen... ehe!?) skickade till mig.
Några undrar vad jag har på mig förtillfället <---- Gosh! eller om jag är alldeles tokig på allvar.
Andra funderar mycket över vad jag har för skrivbordsunderlägg på datorn. Ameh - HALL-Å!!! Get a life, säger jag bara!

Ok, det >här< har jag f.n. som underlägg.
Lagom busigt, eller lagom mig lixom.

Dåså!
Nähähähää'ru - det blir inge naket idag inte!

Ciao

//S - Man

3 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Är det vad folk undrar om? OK! Jag har nog missat något där...
Vad har du på dig? ;-)

9:23 fm  
Anonymous Anonym Comment

Whoa! Skrämmande skrivbordsunderlägg - Coolt!

9:45 fm  
Blogger Smiley Comment

Varför i helsike har du mitt porträtt på ditt skrivbord ?!
=)

2:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???