Snubbens Place: More than a handful...

söndag, april 16, 2006

More than a handful...

...

Idag har jag varit ledig för första gången på...
*tänk tänk tänk*
... länge.
Har inte känt för att göra något speciellt utan har mest suttit här och bara skräpat. Har varit på en flera timmar lång bloggenad (bloggpromenad) där jag, av någon underlig anledning, hela tiden hamnade (läs: fastnade!) på bloggar där ämnet SEX avhandlades.

Sex ensam, sex med två, sex med tre, sex med flera än så.
Sex sex sex sex baaaara en massa het sex.

En del bloggar var riktigt välskrivna och faktiskt ganska underhållande. Lite grann i novellform lixom, medans andra bara var schabbiga och direkt avtändande.

Av förståeliga skäl hade ingen publicerat ansiktsfoton, medans det var ganska vanligt att andra "delar" publicerades på de mer schabbiga bloggarna.

Efter min bloggenad har jag blivit grymt inspirerad att ändra inriktning på min blogg. Tycker ändå att den har gått i stå ganska länge så en förändring kanske bara skulle pigga upp?
Min blogg är alldeles för osexig helt enkelt, därför tänkte jag hädanefter vara helt hänsynslös gentemot mig själv.

Ja VAFF! jag skiter i allt. Inget att hymla med.
Vad gör det om hundra år lixom!?
Det är ju ändå ingen som bryr sig!

Känsliga läsare varnas härmed.
Håll i er - hårt!
Här ska minsann bloggblottas rejält!!!

Bildbevis nummer ett:
Här är jag.
I stOOra solglajjor.
I färd med att byta om efter ännu ett hårt pass i Tjårren -
alltså utan en tråd på kroppen.
Med en potatis i näven.


Har valt att kalla bilden: "More than a handful".

Sexblogg?
PFHA!!!
How about - RÅKOSTBLOGG!

#1 på Bloggtoppen: Vik hädan. HERE I COME!

TJOHOO VILKEN FRIHET!!!


Ciao

//S - Man

11 said...:

Anonymous Anonym Comment

Ha ha haa, du är alltför rolig!

Jag blev lite nervös efter allt skriveri om sex och så denna stora potatis... fick lixom inte ihop det :-p

Men råkostblogg... låter så... *host*... spännande.

6:32 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Avslöjande! Ser fram emot en fortsättning. :-D

8:36 em  
Blogger Unknown Comment

Ja… eh… det är väl fint att du får leva ut dina, eh, knöliga(?) sidor? Det kanske blir bilder på både Mandelpotatis, Blå Kongo och Asterix?

Spännande. :-|

8:57 em  
Blogger Babushka Comment

Wow...där blev jag lie darrig i benen.

;-)

9:37 em  
Anonymous Anonym Comment

Oki... jag får krypa till korset. Jag har min favvo-snoopy-pyjamas på mig. Fråga mig om jag är Sugen, så får vi se vad som händer.

10:13 em  
Anonymous Anonym Comment

Neh, de e faktiskt enorma rosa fluffiga tofflor :-p Riktigt sexigt, lr hur.

Nämnde jag att snoopy-shortsen va minimala?

11:46 em  
Blogger K E I Comment

Wow.

Snubben, du får mig att hetta till.

Lite varm olja på det, så har vi..




















Påmm fritt!

*frust*

12:24 em  
Blogger Studiomannen Comment

Morötter kan väl kanske liknas vid fallossymboler. Potatisarna hänger nedanför.

Jäss!

9:00 em  
Blogger draksessan Comment

*rodnar*

7:24 fm  
Blogger ajja Comment

VA FAAAAAAAAAAAAN!! Ja trodde ja skulle få se nått najs. Snuvad din jäkel! :)

1:07 em  
Blogger PGW Comment

Ooh kinky ;-)

6:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???