Snubbens Place: Min fot och jag...

tisdag, april 25, 2006

Min fot och jag...

...

Reste mig precis upp från kontorsstolen för att knata ut till tjottan och märkte att jag har svårt för att stå på ena foten.
Bah' sådär - det kom helt plötsligt!

Min ena fot har somnat.

AMEH VAFF!?

... shhhhhhhhh!!! Den soooover....

...

Ooops!
*Fniss*
Nu känns det som jag har bubblande sockerdricka i foten.

Den måste vara himla glad över någonting.
Undrar vad den firar för något?

Jag tror "vi" går och lägger oss nu.
Min fot och jag...


Ciao

//S - Man

2 said...:

Anonymous Anonym Comment

Jo, te jäklet stor nytta.

Hoppas din fot vaknat te liv *fniss*

12:15 fm  
Anonymous Anonym Comment

Din fot blev väl glad över att han fick ut och röra på sej! För hur kul på en skala kan det vara att vara tvungen att placeras under ett bord hela dagarna??
:)

8:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???