Snubbens Place: Manligsomfan...?

torsdag, april 06, 2006

Manligsomfan...?

...

Det är semifinaler i Ishockey och jag känner mig osäkersomfan om "mitt" lag ska fixa det till final eller inte.

Vad jag gör nu när det är som allra allra mest spännande?

Sätter om samtliga mina krukväxter.

Har bestämt mig för att det åtminstone ska vara VÅR i min lägenhet. Utsidan kan jag lixom inte göra någonting åt.

Undrar vilken gödsel jag ska använda mig av...
Undrar om det går bra för "mitt" lag?

Känner mig inte ett dugg jääla nervös.

Näärå!

//S - Man

2 said...:

Anonymous Anonym Comment

Ingen gödsel Snurre!
När du planterat om blommor i ny jord behöver de inte gödslas på ett tag för den nya jorden innehåller tillräckligt med näring.
Lycka till blomsterkungen! :)

3:33 em  
Blogger S-Man Comment

Dt har du ju för fasiken rätt i Lina!
Vad skulle jag ta mig till utan dig och dina kloka råd?

Tycker redan att växterna ser lite piggare ut faktiskt.

=D

6:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???