Snubbens Place: Ledig...

söndag, april 23, 2006

Ledig...

...

Helgen har varit helt perfekt!
  • Sol.
  • Vår.
  • Värme.
  • Ledighet.
  • Putsat på Bilen.
  • Sköna promenader
  • Nyförälskade par överallt som.....

[Insert the sound of a skivspelarnål
som aggresivt dras över en vinylskiva]

*REEEEEEEEEEEEEP!!!*


Fan...

Ciao

//S - Man

8 said...:

Blogger Babushka Comment

Well, även om jag är en part i ett sånt där nyförälskat par så har jag full förståelse för dig.

FULL förståelse.

Kasta småsten efter dem när du ser några.

3:03 em  
Blogger ajja Comment

ÅH. Här har man tydligen inte varit på länge. eller e det nygjort??! Anyways.. du kan få spela nyförälskad me mig i vårsolen lille vamp! :) Vi skulle knäckadomandrasomfaaaaan *s*

6:03 em  
Anonymous Anonym Comment

Javisst är det uuunderbart med våren! Fast alla de förälskade paren...hmmm...får en ju att känna sig lit ensam ibland...! Men, men har man en egen kjorre, eller en skock ungar, så klarar vi oss nog ändå...! Eller hur?

7:01 em  
Blogger KarinC Comment

Ja jösses det där känns igen, jävligt jobbigt när man är singel. Jag vill också!!!

:=

7:30 em  
Blogger Smiley Comment

Fyfan Snurre, varför dras vi alla kyssnödiga till ditt place? Hur är det i verkligheten - har du ett gäng såna kärringar på halsen hela tiden? =)

8:22 em  
Blogger K E I Comment

ooo... fresh blogg.. krispigt med alla extrastuff där nere!

jag hatar också att behöva kolla in folk som byter frukost med varann - mest för att jag inte kan sluta glOO i mina sOOlglajjor :)


Japp, nu har jag två kaniner här hemma :)

12:49 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Du kan ju alltid köpa en tröja där det står SINGEL på, så kanske du får napp!! Eller ännu bättre!

JAG ÄR DUKTIG PÅ FLER SAKER ÄN ATT STEKA HAMBURGARE!

Lycka till!

4:28 em  
Anonymous Anonym Comment

Oj, verkar har trätt rakt in i twilight zone! Big snurre i toppen, medans allt annat trillat i bloggolvet ;-p

6:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???