Snubbens Place: IQ midjemått...

fredag, april 28, 2006

IQ midjemått...

...

Jag är stördsomfan!
Kolla här:

Jag har ett par 501'or längst in i min garderob som är gamlasomfan.
Varför jag har sparat dem?
Bara för att se om jag kan komma i dem igen någongång.
Testade dem alldeles nyss och...

jag. kommer. fan. inte.*pust*.i.dem. ens. med.*flämt*.vasselin.&.skohorn.

Då?
Storleken på dem är 32-32 och de har väl kanske alltid varit lite tajta.

Nu?
Har jag 34-32. Nämen!? Har visst fått längre ben!

Nähääää..... så det är midjemåttet?!
Ofan.

Ciao

//S - Man

15 said...:

Anonymous Anonym Comment

Ha ha! Så där var det för mig också. Då kallades det att jag var "kvadratisk". Nu när jag har 34-32 kallas jag överkvadratisk. Fy, vad folk är elaka!

10:06 fm  
Blogger malla Comment

hehe.. jag trodde bara att det var tjejer som sparade sina smal-jeans... :D Men nu vet jag att killar är likadana då!

12:24 em  
Anonymous Anonym Comment

Snurre, ska vi byta!?!
Pinniga jag har 27/28-32 :(
Jag vill vara större!!
(fast det kanske skulle se knepigt ut med en fullvuxen karl som bara drog 28 i midjan?)

12:25 em  
Anonymous Anonym Comment

Heh... jag har precis tvärtom, 32-34 =)

2:11 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Vad hemskt det är när kläderna krymper i garderoben - något för garderobstillverkarna att ta tag i kanske. Det måste ju vara fukt i fogarna eller nå´t. :-D

7:11 em  
Blogger ajja Comment

Asså sweety. Först och främst var det TUR att du inte kom i dom för då hade du kanske blivit så jälla glad och haft dom på dig och det e INTE OK att ha levis 501 på sig alls... Dessutom e en gubbmage väldigt sött ;)

7:32 em  
Anonymous Anonym Comment

Hoppsan jag missade lite, skrev först i KUL-bloggen :) Den här är också rätt kulig he he..*harkel*...Glöm Levis, dom är ändå omoderna :)

Tror jag..hmm?

Kramas igen och igen...ja det ÄR vår!
Munin

8:44 em  
Blogger Smiley Comment

Gör som jag - köp stretchjeansen!

9:14 em  
Blogger S-Man Comment

Vänta lite nu!
Om jag har fattat det rätt så går modet i cykler. Hela tiden!
Alltså är det högst troligt att mina gamla omoderna 501'or blir i ropet snart igen!
Nähääerå, jag kommer nog att hålla i dem. Man vet aldrig när de blir inne igen (eller när jag lyckas komma i de små ålskinnen...)

=D

//S - Man

10:16 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Men hallå, det handlar ju inte om övervikt, utan underlängd!!! :-)
jeans krymper i garderoben, det är ju ökänt!! :-)

12:31 em  
Blogger S-Man Comment

Tack Pia! Det var EXAKT det ordet jag letade efter men inte kunde hitta: "underlängd".

1:05 em  
Anonymous Anonym Comment

Hi hi, du har samma storlek som min gubbe du! Alldeles lagom!

8:18 em  
Blogger Smiley Comment

Oj, vad pratas här om, storlekar alltså =) Men det är inte storleken som räknas, eller hur?

12:30 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Ta lite frityrolja till hjälp. Dessutom rinner det så skönt mellan fingrarna...

Jag är för gammal för att supa på Valborg. Så nu ska jag bara kröka lite!

Bra helg!

7:06 em  
Blogger S-Man Comment

"Överkvadratisk"!!

HAHAHA!
Ja, det var elakt faktiskt.

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???