Snubbens Place: Höjd(are)...

måndag, april 10, 2006

Höjd(are)...

...



Hittade en totaljobbig bild på nätet nyligen.
Känner hur det riktigt suger till i magen...

Undrar vad man hinner tänka de ca:10 sekunder det tar innan man blir ketchup mot asfalten, 324 meter nedanför?

Burr!

Ciao

//S - Man

5 said...:

Blogger Nini Comment

Åååååå vilken jobbig bild! Jag får direkt en känlsa av 'wee nu hoppar jag' i magen! =/

8:13 fm  
Blogger ajja Comment

Om my god vilken sugande bild. Riktigt bra tagen. och inte ska man fundera på va man funderar på!! (man hinner nog inte)

Kramassomfaanmeddig :)

2:55 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Usch... min höjdskräck är väldigt påtaglig just nu... och ändå har jag stått och tittat ner precis så från Eiffeltornet... och överlevt.

5:56 em  
Anonymous Anonym Comment

Usch och fy!
Tror man hinner fundera en hel del på 10 sek.
För mig räcker det med balkoner på typ tredje våningen för att det där suget skall uppstå.
Får allt fort klicka mig härifrån.
=0

7:08 em  
Blogger KarinC Comment

Uff! Läskig bild, nej nu blundar jag tror jag.

3:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???