Snubbens Place: Fjärrstyrt...

tisdag, april 11, 2006

Fjärrstyrt...

...

Jahajamensåatt'e...
Ville bara meddela att jag hittat fjärrkontrollen till TV'n nu.

Vart?
Den låg i kylskåpet. På *äggpaketet.
Aaaningens till vänster om Keson faktiskt.

Ja det tog ju några TIMMAR att hitta den, för vem (HAHAHA... ja jäälarserru) hade förväntat sig att finna den just där?
Det var ju en liten... överraskning skulle man kunna säga.



Nämen om jag skulle ta och vila mig någon timme kanske, så jag
pallar med att glo på hockeyn senare ikväll...

Ciao

//S - Man

*Kokadeäggsomfan i morse för att ha på Baguetterna och för att slippa det momentet i Tjårren på morgonen...

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

Mannen, du kommer drömma mardrömmar om de där baguetterna.

Kommentarer e alltid kul, stor kram på dig :-D

8:42 em  
Anonymous Anonym Comment

Fanken, vet ju inte hur gammal du e, men de låter som att åldern håller på att ta ut sin rätt *ha haa*

8:43 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Ja, det var ju ett logiskt ställe att ha fjärrkontrollen på. :-)Skulle velat vara en fluga på väggen och sett hur du reagerade när du hittade den.

9:08 em  
Anonymous Anonym Comment

Hmmm...Alzheimers light på dej kanske???
:P
Låter som vissa av mina dementa tanter.... :P
De lägger saker på de mest konstiga ställena!

En gång hittade jag strykjärnet i tvättmaskinen...
En tröja i toaletten...
Skorna i kylskåpet...

Men det är inte lätt att bli gammal... ;)
Tur jag själv har mååååånga år kvar!! Hihi..

10:04 fm  
Anonymous Anonym Comment

HåhåJaja!!!

12:43 em  
Blogger nilla Comment

hihihi.. nu vet du vart du ska leta nästa gång! (det ska ju vara bra för batterierna att ligga kallt så inte så tokig förvringsplats ändå..) bonne chance m äggbaguetterna!

12:46 em  
Anonymous Anonym Comment

Det första stället jag letar saker jag förlagt på är skafferiet, det andra är kylskåpet. Kanske för att jag öppnar de skåpen mest av alla skåp i huset... =P

9:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???