Snubbens Place: Felslag...

onsdag, april 26, 2006

Felslag...

...

Årets första stora felslag i Tjårren blev exakt på pricken 50.000:-

Har inte en jääla aning om vad jag skulle stämpla in, vet bara att jag kände igen parfymen som handlade.
Hon har varit här tidigare en gång och då hände samma sak: felslag.

Nämen, parfy...
HAHAHA!
Kalla henne för...

Ja jäälar serru.
Nu är jag helt kortbollrad...

DET ÄR VÅR!


//S - Man

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

Självklart är det jag som sjunger bäst!! Jag har ju till och med haft en popgrupp i tonåren... du vet...pappersgitarr och tandborstmic... Nä, ärligt talat, vi sjunger rätt bra båda två, fast hur det låter på fyllan när man tar i för kung och fosterland är ju en annan sak...

7:37 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Är du lätt att distrahera? :-D

10:16 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

hihi... det kanske var en kombination av parfym och drunkningstillbud i urringningen.. ;-)

4:28 fm  
Anonymous Anonym Comment

Ungefär som Pavlos hundar låter det som...
Eller inte alls... Nä..
Äsch... Skit samma!

:)

8:46 fm  
Anonymous Anonym Comment

Ah, så det är med parfymen man dribblar bort killarna!?

Jag är lite för sparsam på den fronten. Ska ju ut imorrn, så det gäller å införskaffa berusande doftande parfym idag. Undrar bara vilken man väljer av alla tusen sorter :-|

11:09 fm  
Blogger ajja Comment

YES! och fler felslag ska det bli :) Ser fram emot nästa .. HÄHÄ

1:00 em  
Blogger S-Man Comment

Ni är viscous creatures!
Vet EXAKT hur ni ska få oss att tappa både sans och balans.

=D

4:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???