Snubbens Place: Break eller bryt...

tisdag, april 11, 2006

Break eller bryt...

...

Ouff!

Har meckat Baguetter hela morgonen.
De rätta greppen infinner sig bara inte. Allt känns fel.
Hur jag än skakar mina händer så blir jag inte av med boxningshandskarna.

Har precis haft en dust med plastfolien som vägrade lyda mina kommandon och kände att jag behövde ett break innan jag får ett bryt.

Det tog en timme att få tio mackor klara och i säljbart skick.
Det tog bara en kvart så var fem av dessa sålda, vilket innebär att jag FORTFARANDE står och meckar mackor.

Ameh! VAFF!!

Kämpar vidare...

//S - Man

4 said...:

Anonymous Anonym Comment

Tar du emot beställningar? Kan man då få dem via internet eller SMS kanske? Jag börjar känna mig lite hungrig här i min soffa. :)

11:36 fm  
Blogger KarinC Comment

Hejja S-mannen! TÅLAMOD, tålamod. Det kommer nog ska du se... (lätt för mig att säga, jag vet).

Jag är också lite hungrig nu faktiskt.
Må gott!

1:15 em  
Blogger Nini Comment

Meh varför har du boxningshandskar på?? Då är det väl inte så konstigt om det går långsamt ju. Du ska se hur mkt snabbare det går med vanliga gummihandskar. Å rätta knycket ;)

2:15 em  
Anonymous Anonym Comment

Spola händerna omväxlande i väldigt kallt och väldigt varmt vatten (ska vara näst intill olidligt), avsluta med varmt. Då har du väckt nerverna och musklerna och händerna är i topp-trimm igen!

=)

Lycka till!

3:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???