Snubbens Place: Acqua Di Gio...

söndag, april 30, 2006

Acqua Di Gio...

...

Vaknade tidigtsomfan imorse, vid sju-snåret.
Har ingen aning om varför egentligen.
Det känns onödigtsomfan att vakna så tidigt när det är helg och man inte ska jobba förrens klockan ett senare på dagen, såvida man inte har andra ärenden innan såklart.
Hade inga ärenden inplanerade idag och kände mig inte så värst sugen på att ta en runda på byn, inte ens med mina stOOra, koola glajjor.

Jag i mina StOOra, kOOla glajjor.
Hett. Hollywood. Innesomfan!

Nåja, satt väl mest och bara skräpade tills klockan slog tolv och det blev dags att göra sig iordning för dagens arbete.
Idag kände jag för lite vardags-lukta-gott, vilket faktiskt brukar pigga upp, så jag skvätte på mig lite "lukta gott" efter att jag hade duschat.
Det fick bli min favvo: Acqua Di Gio.



Bytte av Brossan i Tjårren och det första han säger är:
"Ameh! VAFF!! Fan vad DU stinker'å! Ha'ru haft bortamatch elle'?"
...

Behöver kanske inte tillägga att arbetstempot i Tjårren är ganska högt just nu.
Små obetydliga saker som att "lukta gott" premieras verkligen inte i stekoset.
Inte alls.

Nu är jag hemma igen, man kan fortfarande ana lite av Acqua Di Gio'n men nu är den uppblandad med oset från femtiotalet stekta hamburgare och annat gôttigt.

Dags att hoppa in duschen igen och runda av.
Måste få av mig doften av Eau De Tjårre...

Ciao

//S - Man

4 said...:

Anonymous Anonym Comment

mmm, du har bra lukta-gott-smak!

4:48 em  
Blogger Peppe Comment

Aqua Di Gio är min absoluta favorit.

11:15 fm  
Anonymous Anonym Comment

Kanske vore en storsäljare i tjårren???
Tänk vad ännu många fler kunder ni skulle få!!
Så fort någon passerar som doftar Tjårre, så kommer folk rusande till er för att de plötsligt blev hungriga!!

Jag riktigt ser hur försäljningssiffrorna stiger!!
Det du!!

11:14 em  
Blogger Annika Comment

Mmm... i like.
Min favorit också!

10:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???