Snubbens Place: Yupp. I'm still waiting...

söndag, mars 26, 2006

Yupp. I'm still waiting...

...

Förrutom att försöka kämpa mig igenom vardagen så...

Väntar jag fortfarande på att DIDO ska släppa en ny platta.
Väntar jag fortfarande på att få byta till sommardäck.
Väntar jag fortfarande på att våren ska göra sitt intåg på allvar.
Väntar jag fortfarande på att... någon ska skaka om mig.
Väntar jag fortfarande på Natasha Bedingfield's nya platta.
Väntar jag fortfarande på att kunna gråta.
Väntar jag fortfarande på att kunna längta efter någon.
Väntar jag fortfarande på att känna äkta lust till livet.
Väntar jag fortfarande på att BMW ska avskeda sin designchef.
Väntar jag fortfarande på att kunna känna LUST till någon.
Väntar jag fortfarande på att ligga sked med någon.
Väntar jag fortfarande på att kunna älska någon.
Väntar jag fortfarande på att få kunna slappna av och få leva livet.

Väntar jag fortfarande på... någonting.

Tills dess att "någonting" händer så kämpar jag vidare...

Yupp, så är det.


Ciao

//S - Man

4 said...:

Blogger ajja Comment

Hello i´m you fairy goodfucker, here you have some angeldust. Take it two times a day and you go loco. eller nått..

1:05 fm  
Blogger S-Man Comment

Hm... Fuck you very much =)

1:08 fm  
Anonymous Anonym Comment

Räknas en lusing som en rejäl omskakning?

5:52 em  
Blogger Studiomannen Comment

Chris Bangle heter designern på BMW. Om du skulle vilja veta vems feja du ska köra ner i fritösen.

Skit i BMW och koncentrera dig på Mercedes istället.

2:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???