Snubbens Place: Vårstädning...

fredag, mars 17, 2006

Vårstädning...

...

Skiter fullkomligt i vad alla säger: Nu är det VÅR!

Tänkte därför att jag skulle vårstäda lite i min dator. Det är ju alltid både trevligt och härligt när ens Lappe lyder tangenttryckningarna.

Laddade bland annat hem ett program som hette (tro mig, det är slängtsomfan nu!) "Driver Cleaner Pro". Det skulle enligt beskrivningen få lite ordning på alla drivrutiner.

Jahapp!
Så nu har jag inte ens ljud i datorfanskapet!!

Har inte orkat se efter om programmet har trollat bort några fler, för datorn, livsviktiga drivrutiner. Har bara inte orkat...

Kanske ska avvakta liiiiite liiiite grann till
innan jag hänger in vinterjackan för säsongen...



Ciao

//S - Man

3 said...:

Anonymous Anonym Comment

...Tjabba!

Följde naturligtvis ditt råd och började så smått vårstäda i min också...hmmm...
http://surl.se/ardr

...Ajöss! :-)

8:03 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag har ingen dator att städa, den kraschade i veckan. Suck!
/vild-hallon

11:03 fm  
Blogger dixi Comment

*skrattar*

11:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???