Snubbens Place: VM i dålig TV...

torsdag, mars 30, 2006

VM i dålig TV...

...

Studio Virtanen:
Har nog ALDRIG sett en mer mediabajsnödig människa på jättelänge!
"Hejnuskavipratajättejättefortochjätteintellektuellt
ochlängesåattingenallshängermed-gärna.Ochsåskavityckatillommusik
jättejättemycketoxå.gärnamusiksomingenvetnågotom-gärna"...


Sorry Sniff (om du nu mot all förmodan skulle läsa detta) men...


TA BORT MÄNNISKAN!

//S

4 said...:

Anonymous Anonym Comment

ha ha, jag håller med. Fast han är inte den allra sämsta programledaren (det finns en sämre) Det roligaste är att han är så osäker, det är faktiskt ganska kul att titta på... och hoppas att han ska göra bort sig riktigt ordentligt och börja gråta

7:22 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

har du ätit taggtråd till frukost eller :-) ??
(håler med....)

9:41 fm  
Anonymous Anonym Comment

Vet du, jag tror jag bojkottar Virtanen med ;-)

10:21 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag är en Virtanen-älskare. Läser hans blogg dagligen. Men så såg jag hans teveprogram för ett tag sen. O herre jesus, vad ska man säga? Pinsamt. Håller med dig fullt ut. Håller mig till att läsa hans blogg i fortsättningen.

Kram på dig.
//Janet

1:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???