Snubbens Place: Sur fis...

onsdag, mars 29, 2006

Sur fis...

...

Fick ett mail ifrån marknadschefen som byter av mig klockan tre i Tjårren idag:

"Vill du att jag kallar dig "chefen" när jag kommer, eller kanske "direktörn"? Snujje, lekfajjbjon - HA-HA!!!

Ha så kul med pryoeleverna :-)"

ÄHH! Ät... Gifflar, säger jag bara!
Tycker mig kunna ana en viss avundsjuka i hans email, eller hur?
Han e bara sur över att det är jag och inte han som ska gå en hel dag och peka med hela handen och vägleda två stycken... vahettere.... vahettere... vahettere... trevliga och välartade 19-åringar =)

Han e bergis fortfarande grinig för att han fick bära och släpa så mycket förra helgen!
En riktig sur fis är vad han är.

//S - Man

3 said...:

Blogger ajja Comment

19??? trodde dom va typ 13 eller nått... *s* kan bli hur komiskt som helst.

9:10 fm  
Anonymous Anonym Comment

Aaah, se'ru... det beror på vare sig dessa 19-åringar är två Pamela Anderson-look-a-likes eller ej.

Å du slutar alltså jobba ve kl. 3? *lyx*

8:29 em  
Blogger S-Man Comment

PA är ful, enligt mig.

11:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???