Snubbens Place: Skitdag...

fredag, mars 17, 2006

Skitdag...

...

Ouff!
Sicken jääla skitdag det har varit...

Har för det första varit alldeles för trött idag för att ens vara i närheten av att lyckas med någonting.
Det började faktiskt redan på Willy's i morse där jag välte en hel pall med mjölk. Mellanmjölk tror jag att det var... Jag TROR! att inget paket gick sönder för jag var vid kassorna EXAKT! två komma femtiotre och en halv sekunder efter händelsen, så det var officiellt INTE! jag.

I övrigt har jag:
  • Kom på, en timme efter att jag öppnat Tjårren, att jag inte ens satt på kokplattan, så potatismoset var inte färdigt förräns efter lunch. Missade ett par beställningar på det - fansomfan!
  • Orsakat en STÖRRE översvämning på lagret. Allt var under vatten ett tag. Tappade femtonliterskastrullen där potatisen kokat i, fylld med vatten ut över golvet. Lite trist...
  • Klätt väggarna på lagret med potatismos (fast det såg lite mysigt ut) eftersom vispen som satt på borrmaskinen gick söndersomfan och sprayade mos omkring sig. Oroväckande mycket! Tog drygt en timme att få bort allt jääla mos.
Pallar inte traggla igenom fler punkter utan det får räcka för idag.
Du hajjar nog prylen ändå.

Har laddat kylen med några kalla...


Ciao

//S - Man

3 said...:

Anonymous Anonym Comment

Jag kom inte på något att skriva så jag ritar en gubbe:
[|:-{'>

9:15 em  
Blogger ajja Comment

raringhh! *kramarsomfaan*

9:37 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag ser att du varit hemma hos mej och tagit kort på mitt kylskåp...Ska på fest ikväll! PAAARTY!

9:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???