Snubbens Place: Sexkläder...?

torsdag, mars 16, 2006

Sexkläder...?

...

Dagens löp fick mig faktiskt att hajja till en aning och tänka efter:
"Hemliga bilden på Carolas sexkläder".

Regnkläder: har man på sig när det regnar- Check
Arbetskläder: har man på sig när man arbetar - Check
Finkläder: har man på sig man "ska bort" - Check
Seglarkläder: har man på sig när man seglar- Check
Sexkläder: har man på sig när man har sex... uhh -----------> ?

VAFF! är sexkläder i det här sammanhanget?
Sexiga kläder särskrivet, visst! Det funkar i sammanhanget, men SEXKLÄDER!?

För säkerhets skull Googlade jag upp det.
Hamnade på diverse siter som både säljer och använder sig av sexkläder... ehh, lite grann till vardags kan man säga, men det var inte riktigt dit jag ville komma (moms ingår i priset fresten om det var någon som.... nej?) .

Och sen.... fniss.
Tror verkligen sexpressen att allmänheten går på att Carolas väloljade PR-maskin har läckt ut bilden, särskilt då Aftonpladdret publicerade en nästan identisk bild??

Verkligen?
Kom igen!!!


Nu är ju inte jag något modeorakel men det
här var fan bland de fulaste scenkläderna jag sett.
NÅGONSIN!


Ciao

//S - Man

6 said...:

Anonymous Anonym Comment

Hihihi! ja, fy tusan, det är inte snyggt när folk tar på sig jacka och skor men glömmer(?) byxorna

1:26 em  
Blogger Frk Fleggman Comment

Man hallå, är hon allvarlig med det här? Den hatten... nej nej nej och nej.

3:22 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jessica Andersson hade också sexkläder i Schlagern enligt media.

Fulasomhelvete men eftersom hon är så snygg hade tjårrkläderna åkt av i ett nafs!

Lätt!

4:36 fm  
Blogger Nini Comment

Alltså....
Carola är bara för mkt.....

Jag lovar att om det finns en gud så garvar han fett åt henne :)

9:04 fm  
Anonymous Anonym Comment

Höpnade också äver den rubriken och bilden där jag stod och väntade i kassakön häromdagen.
Fullständig knas ju!!
=0

7:11 fm  
Blogger S-Man Comment

Nini: Det finns ingen gud. Punkt.

11:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???