Snubbens Place: Nytt Place...

fredag, mars 10, 2006

Nytt Place...

...

Yepp!
Nytt ställe - nya tag.

Ruttnadesomfan på att inte längre ha något svängrum.
Därför är det bara att börja om.

Hakar du på?


Ciao

//S - Man

15 said...:

Anonymous Anonym Comment

jajjamän :)

2:27 fm  
Blogger Nini Comment

FÖljer dig vart som helst =)



*vet inte vad jag pratar om*


Det är för tidigt på morgonen....men mmmm jag hakar på...

7:16 fm  
Blogger ajja Comment

Här e ja! :)

8:15 fm  
Blogger Karin Comment

Blir det inflyttningsfest nu? :D

8:41 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Hänger på!

...och som jag sagt - ska kolla sortimentet inför kommande jobb i Borås!

9:05 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Same, same but different. Klart jag hänger på.

10:53 fm  
Blogger PGW Comment

Jadå jag är här, nu när jag vet var du tog vägen!!

11:29 fm  
Blogger Babushka Comment

Jepp, är också här.
Men du, med tanke på den tidigare bristen på svängrum...är det okej att länka till den nya adressen eller känns det som att du vill hemla dig lite?

Massor av kramar till coolaste snubben i Sveriges framstjärt!
*asg*

Hörru förresten! Svänger du inte förbi den stora staden nån gång så att vi kan ta en ölrunda när vi är lite piggare?!

12:42 em  
Blogger KarinC Comment

Hej, hej! Här är jag. Klart jag hänger på!
/K

1:10 em  
Anonymous Anonym Comment

klartsomfan, du har smittat mig!

1:20 em  
Anonymous Anonym Comment

Hittade dig äntligen igen tack vare Pale Green Woman! Har läst varje dag och så är du plötsligt BARA BORTA!!??? Ni gör mina sjukbidragsdagar något lättare att stå ut med, så jag hänger på igen om jag får?!!

3:39 em  
Blogger K E I Comment

snubben, vad står på..?

det funkar att eposta till e-dressen nedan om du inte vill ta det här :)

kei@keism.com

7:16 em  
Anonymous Anonym Comment

Jo, nog hakar jag på!

4:16 em  
Blogger dixi Comment

nä ,kan inte? ,sorry.

2:25 em  
Blogger M Comment

Tack för inbjudan! Jag hänger gärna kvar och lovar samtidigt att besöka Tjårren om jag är på genomresa. En hel del av maträtterna ni har låter ju smaskens! (Dit hör dock INTE strömming!)

7:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???