Snubbens Place: Lätt-googlad?

lördag, mars 11, 2006

Lätt-googlad?

...

Ja, jag har ju satt mig i den här positionen alldeles själv - gett ut min bloggadress både till höger och vänster. Har man dessutom hållt på ett tag så sprider det sig snabbtsomfan.

Vill inte att ALLA ska läsa det jag skriver eller se mig. Hade jag velat det så hade jag sökt jobb som kolumnist eller vikt ut mig i en porrblaska för damer (<-----ameh..?).
Istället för att bara reagera över det så agerar jag istället, as usual.

Om nu någon (mot all förmodan) skulle vilja ändra i sin länklista till min nya blogadress - använd då gärna "Snubben" och inte mitt andra namn.
De jag inte vill ska hitta hit kommer snart att börja Googla efter mitt nya place och mitt egentliga namn är numera ganska så lätt-googlat om jag säger så...

Tack!

Håller på att förbereda för inflyttningsfesten för mitt nya place.
Några speciella önskemål?


Ciao

//S - Man

10 said...:

Blogger ajja Comment

Sprit, mycke sprit och så får du faan hitta nån jag kan fyllehångla med i fjortontimmar. Med andra ord, se till att det blir en b r a k fest.

(Fotnot: Varför ge ut denna adress allmänt i kommentarer? kanske hittas du så?)

4:14 em  
Blogger K E I Comment

jag skriver som ylwa... ;)

jisses va slarvig jag är ibland :)

ps. på min förra kommentar var wordver: xhzitoan. I TOAN! Muahahahah

7:21 em  
Anonymous Anonym Comment

Du är sparad som favorit numera... inte länkad överhuvudtaget. Det får vara så ett tag. Hmm - inflyttningsfest - hur?
/Vild-hallon

8:10 em  
Anonymous Anonym Comment

...Tjena SNUB(el)BEN!!! ;-

Vaaa...Porr???
Hmmm...
"Snubben med Jättestubben"...
Tja låter väl inte så jäla dumt
...varför inte? ;-)

Klart man vill ta del av dina galna upptåg "S-man"...önskemål?
Hmmm...låt se...massaskrattsomfan!
Annars tror jag du ska fortsätta va som du e för det är du bäst på!

Du får gärna adda mig också om du har lust...?

Ha´ de´vidare...
/~CY

9:02 em  
Anonymous Anonym Comment

Ps.Kommentar "puts väck" nu...Ds.
...*Poff*

9:05 em  
Blogger Studiomannen Comment

Hittar inte vad jag skrev inatt. Repris: har ändrat min länk. Jodå. Namnet också....


KÖRV!

11:38 fm  
Blogger dixi Comment

det vet du!

2:22 em  
Blogger Nini Comment

Har länkat och kommer ta bort kommen. As requested :)

11:52 fm  
Anonymous Anonym Comment

Men du har ju lagt ut din nya adress i andra bloggar och har en bild på Snurre Sprätt - tror du inte att de som inte ska hitta hit hittar hit ändå isf?

8:07 em  
Blogger S-Man Comment

Korova: Nej.
De som jag inte vill ska läsa förstår inte att söka bland mina bloggpolare. Har dessutom tagit bort de länkarna ifrån den gamla sidan.

Det enda de gör nu är att de sitter och väntar på mitt nästa blogginlägg. De vet inte vad som har hänt (och de har faktiskt inte frågat heller)och vet därför inte vad de i så fall ska leta efter eller varför.

Förstår inte annars hur man ska kunna leta eller Googla fram någon via en bild?

9:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???