Snubbens Place: Kärring...?

måndag, mars 27, 2006

Kärring...?

...

Mig veterligen var det allra första gången igår som jag utnyttjade att jag varit febrig och sjuk ett par dagar. Vi hade beställt en container och jag kände bara inte för att släpa på en massa junk. Det snöade dessutom och det var lite kallt.

Därför blev det Brossan som fick släpa och jobbasomfan medans jag... mera var där som ett moraliskt stöd lixom *flin*.
Han hade världens träningsvärk i morse och gnällde lite över det.
Fan vilken kärring han är ibland!

Tycker mer att jag gjorde honom en tjänst, så att han fick röra lite på sig.
Han börjar ju bli lite tjock, tycker jag.


//S - ?

3 said...:

Blogger ajja Comment

S-? : Torteraren, slavdrivaren, sjukkärringen, gnällspiken

i could go on ;) *pff*

7:08 em  
Anonymous Anonym Comment

Sa precis härromdagen till en vän att man ska vara glad när man får träna lite i vardagen. Mycke trevligare än att träna på ett tråk-gym hela tiden. Detta sa jag samtidigt som han bar upp ett 170 kg tungt piano för en brant trappa. Tyckte det var en bra sporre till att orka ;) o nej... han bar inte pianot helt själv.

Kram //Janet

7:27 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Vad gullig du är... som tänker på andras välbefinnande... och själv står tillbaka bara p.g.a. detta. :-D

Kämpa på!

10:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???