Snubbens Place: Kanelgifflar...

tisdag, mars 28, 2006

Kanelgifflar...

...

Har ätit så många Kanelgifflar att jag fått huvudvärk.
Sitter bara helt apatiskt och gapar, så ont gör det!
Kan man få migrän av Kanelgifflar?

Det känns som om huvudet har krympt.
Det bara dunkar...

"AJ" lixom.

Jaaaaa! JAG SKA skaffa mig en vettig sysselsättning. Jag lovar!

Imorgon kommer det två prao-elever hit fresten.
Sofia & Malin ska få grilla, prismärka och fejja som om de aldrig gjort annat tidigare! Måste hålla dem sysselsatta med något vettigt under de två dagarna de är i Tjårren.

Får fundera ut några vettiga arbetsuppgifter åt dem för de kan ju inte bara sitta här å glo hela dagarna?!

Undrar om de oxå diggar kanelgifflar?

Ciao

//S - Man

6 said...:

Anonymous Anonym Comment

Spänk joo mään. Praoelever - alla borde ha minst en sån. När jag börjar mitt nya jobb ska jag "ta mig" en praktikant direkt. Lätt.


[uwais]

9:05 em  
Anonymous Anonym Comment

Fan ta dig! Jag är beroende av kanelgifflar... har lyckats undvika dessa i månader, så ser jag dem i din blogg. Guuuu... jag måste ha nåra NU!

9:43 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Kanelgifflar är toppen.. enda felet är att de inte finns i en större förpackning...:-)

10:12 em  
Blogger S-Man Comment

Yuppelidupp. Prao + gifflar är the shit!

10:44 em  
Anonymous Anonym Comment

precis, å tänka sig att du e uppe vid denna tiden! ;-)

11:11 em  
Blogger S-Man Comment

SOmnade straxt efter att du kom med ditt inlägg, Tequila =)

11:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???