Snubbens Place: Jämnt...

lördag, mars 18, 2006

Jämnt...

...

Ska till Göteborg idag för att fira jämnt.
En av mina allra närmsta polare fyller år. Jämnt.
Han är först ut att fylla "jämnt" bland oss. Järngänget.

Loungen på Göteborgs motsvarighet till Sture compagniet, Valand, är bokad så där ska vi fira/sörja/skratta över åren som har gått.

Hela gänget som ingår i min innersta kärna är lika oförstående över vart åren efter 27 tagit vägen. Kommer inte 28 då?

Om jag ska vara helt ärlig så har ingen av oss en endaste jävla aning faktiskt!

Vi kommer nog att fortsätta att skita i det här med ålder eller siffror i minst tio år till. Det finns så mycket annat att roa/oroa sig med/över...

Då så...

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger Pia-Pralin Comment

Haré så himla roligt!! Valand är inte ju fel*avis* ...har själv stått på scen där en gång ;-) fast det är ett tag sedan!!!

9:17 fm  
Blogger Nini Comment

Eh?! Vart tog inlägget som fanns här ovanför vägen? Jag skulle ju kommentera det nu!!

*nedrans*

11:59 fm  
Anonymous Anonym Comment

Hej där. Jag som hade tänkt inta Valand i kväll ju. Har ni bokat hela eller är en lite söt tjej som jag oxå välkommen? ;)

Hoppas ni får en trevlig kväll, så kanske vi ses där ute i vimlet. Man vet ju aldrig. Hihi.

Kram //Janet

12:01 em  
Blogger S-Man Comment

Nini: Ameh FÖFF! Du får väl hänga med!! Eh... det var en riktig fylleblogg och blev därför borttagen. Värmde lite inför ikväll lixåm... *Fniss*

Janet: Koolsomfan! Om du ser någon med en fet morot i ena mungipan så är det jag =)

12:13 em  
Blogger Babushka Comment

TOG DU BORT FYLLEBLOGGEN DIN TÖNT!!!?

Innan jag hann läsa den!? Faaan för dig...

Ja fyller jämnt i år...det ska bli sjukt grymt. När jag fyllde 20 var jag lixom inte riktigt på banan ännu, men nu...nu jävlar!

:D

5:34 em  
Blogger S-Man Comment

Ameh! Det stod: "...eller så kan man skita i det!"
Eller nåt sånt. Inget skojj alls ju.
Nä, lika bra att plocka bort =)

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???