Snubbens Place: Hemmablind...

måndag, mars 20, 2006

Hemmablind...

...

Innebörden av ordet "hemmablind" har äntligen fått en förklaring.

Brossan lånade min lägenhet för några veckor sedan men det är först nu som jag märker att han hängt alla mina tavlor
upp och ned!

Skitkul kille!!

VAFF! ska man hitta på nu för att jävlas med honom då?
För det här kan han ju inte få komma iväg med ostraffat.


Ciao

//S - Man

10 said...:

Blogger Pia-Pralin Comment

hihi... min mamma satte upp nya gardiner i ett av rummen och efter 2 månader tänkte jag... men vem har satt upp nya gardiner..:-)

10:55 fm  
Blogger ajja Comment

HAHAHAHAHAHA! sjukt roligt att du inte märkte det förrns nu ju. Gillard u inte din konst på väggarna? *s*

11:16 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Det hade jag nog fan märkt. Men ett säkert sätt att få mig att tappa fattningen är att ställa frågan "Märker du något?".

Jag är en sådan som inte skulle tänka på ifall julgardiner skulle hänga till maj månad...

11:55 fm  
Anonymous Anonym Comment

*lol* din brorsa är en kul prick! jag tycker du ska va snäll och köpa honom en go 6-pack öl.

att ej förglömma, ruska om dem ordentligt psis innan :-p

1:25 em  
Blogger Babushka Comment

HEHHEEE, skitkul jue.

Btw, det känns verkligen att du inte känner dig iaktagen på den här bloggsidan. Jag kände tidigare att du inte var dig själv, eller som tidigare iaf.

Skönt att du är som vanligt igen.
:)

Nu är det å andra sidan jag som känner mig smått låst. När pojkvännen, hans mamma och bror, min syrra, kompisar och arbetskamrater har hittat till bloggen är det liiiiite svårare att vara helt frispråkig....men jag gör mitt bästa för att ignorera dem.

5:44 em  
Blogger KarinC Comment

Hehehe... sköj. =) Det har jag aldrig råkat ut för. Hänga tavlorna upponer!

och monalisabeanbilden, var har du fått tag på den? Rolig!

Ha det S-mannen!

Kram!

6:52 em  
Blogger Unknown Comment

Om din brorsa samlar på något som är ganska smått, så är det ganska kul att gömma sådana saker på platser som: i sockerströaren, i mjölpåsen, bland sockerbitarna, i frukostflingorna, i pastakartongen osv.

En gång var jag med och gömde en hel smurfsamling på det viset :-) Somliga smurfer höll sig gömda i ett år...

8:28 em  
Blogger Nini Comment

Annars funkar det alltid att tejpa fast toalocket å ringen. Helst lite snyggt så det inte är jätteobviuos men tillräckligt för att man inte ska få upp lockat när man är jääääättenödig >=)

9:54 em  
Blogger Studiomannen Comment

Eller gladpack under sittringen. Klassiker som fungerar bäst med en utskruvad glödlampa också.

10:38 em  
Blogger Lungan Comment

hahaha, kul ju! Jag tycker du ska vända hela hans hem uppochner. det kräver ju en del arbete iof..
men, vad överraskad han skulle bli! =)

12:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???