Snubbens Place: Hallå ba'...

lördag, mars 18, 2006

Hallå ba'...

...


klicka på bilden så blir den större

Sexistisk reklam? Fälld i granskningsnämnden??
Nu förstår jag verkligen ingenting.
Bilden vill ju faktiskt bara visa på att det blir bättre bilder ju fler megapixlar man har i kameran, det förstår väl varenda kotte? Bilden visar ju det på ett klart och tydligt sätt, tycker jag. Den vill ju ABSOLUT inte peka på kvinnan som bara ett sexobjekt.

Tycker det är så typiskt att skrika på "jämställdhet NU förfan"å "feminist-javisst" å "rädda alla djuren" och "bär fan inte päls" eller "Heja Bajjen" bara för lite reklams skull.

Hallå lixåm. Slappna av ba'.

Om det hade gällt män.
Alltså...OM det varit män på bilden så...

Hm...

Jo...
Om det hade varit en tjock man säger vi och han hade blivit smalare när...
Nä, Så här: Om det hade varit... (inte alldeles lätt det här)

O.M. Nu säger jag OM... som OM det inte hade handlat OM något annat---> HAHA! Nämen OM det nu förgudsskull hade handlat om en flintskall....fe....t ell... impo...

...

Ämeh! Så här va...
Jag tycker att.... ameh, lixom så här va.
Ameh! lixåm ba'. Å ja'ba lixom å han'ba HAHA! å då'ba' lixom... HAHAHA!

Ehh...


Ciao

//S - Man

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

Asg! Jag tyckte den va kul ja. Hihi.

1:15 em  
Anonymous Anonym Comment

...Hmmm...: http://surl.se/arpp

Bye,bye...

5:56 em  
Blogger Nini Comment

Jag lackar ur på det här jävla tjafset om sexistisk reklam...

Sånt. Jävla. Tjafs!!!

6:27 em  
Blogger Babushka Comment

Men Victoria...säg inte sånt i min närhet...då måste vi slåss och jag vill lixom inte göra dig illa ;)

Weeeell, om jag får välja vad de två männen ska ha mer och mindre av så snackar vi om de nedre regionerna som skulle kunna växa.

Ja...det var nog allt jag hade att säga i den frågan.

5:37 em  
Anonymous Anonym Comment

Ja inte tycker jag det är nått att bli alldeles ifrån sig av, men inte heller tycker jag att annonsen är särskilt vare kul eller effektiv/tydlig som reklam.
I vart fall funkar den inte på mig.
Vad gör den där extra miljonen pixlar för nytta egentligen? Gör brösten på tjejer större?
Så värst mycket annan skillnad ser man (jag) ju inte på de båda - åtminstone inte vad gäller upplösning.
Som varande hetrosexuell kvinna är jag inte särskilt intresserad av andra kvinnors byststorlekar och undrar väl mest om Nikon tänkt sig i första hand män som sin målgrupp.
Ja, så tråkig var jag.
;-)

5:53 em  
Anonymous Anonym Comment

Mycket snyggare med de mindre brösten. Det ger så mycket mer stil. Stora bröst ger lätt ett klumpigt intryck.

10:20 em  
Blogger Babushka Comment

Aniara: jag är hetero men måste erkänna att jag i princip ALLLTID kollar in andra kvinnors tuttar. Inte för att nödvändigtvis bedöma, mer för att...bara konstatera. Typ som vilken hårfärg de har.

Anonym: Då menar du att jag ser klumpig ut?! Mongo...

5:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???